loading...

غروب دلگیر

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 5
چهارشنبه 13 مهر 1401 زمان : 10:51

برای کلیه صندلی ها می توان ارتفاع و شیب صندلی و همچنین موقعیت هدرست را تنظیم کرد. اصلی ترین وسیله در هر دندانپزشکی صندلی بیمار یا یونیت می باشد. بسیاری از افراد به دلیل کمبود بودجه از یونیت دسته دوم استفاده میکنند که این امر به دلایلی بهداشتی توصیه نمیشود. در فروشگاه سالنِ ما یونیت های ارزان و با کیفیتی وجود دارند که نیازهای شمارا برآورده میکند. سالنِ ما با ارائه انواع یونیت و صندلی های دندانپزشکی با کیفیت با هر بودجه ای که شما مد نظر دارید به کمکتان آمده تا خریدی مطمئن و ارزان قیمت را تجربه کنید. سالنِ ما به کمک شما آمده تا با قیمت پایین وکیفیت بالا بهترین خرید را تجربه کنید. چرا که این تجهیزات سرمایه کار شما بوده و در طولانی مدت برایتان خواهد ماند. سیستم بهداشتی شامل کاسه کراشور،ساکشن مرکزی و بزاق کش میشود. فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی پیشرودنت این قسمت با آب یا هوا کار میکند، و دارای یک مکش ضعیف است چرا که این قسمت توانایی مکش خون غلیظ از جراحی را نداشته و فقط برای مکش بزاق بیمار استفاده میشود. حال با دانستن این این اطلاعات میتوانید با بهترین قیمت ، بهترین خرید را از سالن ما داشته باشید.کارشناسان ما در تمام مراحل خرید یونیت و سایر تجهیزات راهنمای شما دندانپزشکان عزیز خواهند بود. هنگام خرید یونیت دندانپزشکی باید به قسمت تابلت آن توجه ویژه داشته باشید چرا که مهم ترین قسمتی است که دندانپزشکان با آن سروکار دارند و ابزار و تجهیزات کار دندانپزشک روی آن قرار میگیرد . تمام ابزارهای قابل استفاده مجدد پس از هر بیمار استریل می شوند. بسیاری از تجهیزات نیز یکبار مصرف هستند.

بدون نگرانی از تغییر به مدت حداقل 10 دقیقه در محلول ضدعفونی غوطه­ور شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آلژینات ها، مقاله آموزشی آلژینات چیست را مطالعه نمایید. امروزه، انواع آلژینات حاوی مواد ضدعفونی (didecyl-dimetheyl-ammonium chloride) مانند Blue Print Aseptنیز وجود دارند. مواد قالب­ گیری پلی­ اتر از جمله مواد الاستومری هستند که به عنوان یکی از با ثبات­ ترین مواد قالب­ گیری شناخته شده اند. برخی انواع آن به غوطه­ ور شدن حداقل 10 دقیقه در هیپوکلریت سدیم (رقت 10/1) حساس هستند. در این صورت می­ توان مشابه آلژینات حساس به رطوبت عمل شود. انواعی از ماده قالب­گیری پلی­ اتر(مانند Impregnum) قابل غوطه­ ور کردن به مدت 10 دقیقه در محلول ضدعفونی فوق هستند. آگار قابل غوطه­ ور شدن به مدت 10 دقیقه در محلول هیپوکلریت سدیم (رقت 10/1) و یا یدوفر (رقت 213/1) می­ باشد. همچنین پلی­سولفیدها و سیلیکون­ها هم قابل غوطه ­ور شدن در محلول ضدعفونی هستند.

به طور کلی، قیمت ایمپلنت دندان و یا قیمت کاشت دندان ایمپلنت شامل هزینه جراحی لثه، جایگذاری پایه (آماده سازی ایمپلنت دندان برای دریافت عضو مصنوعی) و بازیابی (جایگذاری روکش) می باشد. در صورتی که عرض استخوان و ارتفاع ان در محلی که ایمپلنت قرار می گیرد کافی باشد، هزینه ی اضافی بر هزینه ی ایمپلنت تحمیل نمی نماید. اما در صورتی که استخوان تحلیل رفته باشد و یا شکل و اندازه استخوان کافی نباشد هزینه مرتبط به پیوند استخوان می تواند هزینه ایمپلنت دندانی را افزایش دهد. هزینه ایمپلنت هر دندان متفاوت می باشد. به طور مثال، هزینه ایمپلنت دندان جلو به دلیل توجه ویژه به جنبه های زیبایی دندان های قدامی می تواند با هزینه ایمپلنت یک دندان آسیا متفاوت باشد. اکیداً توصیه می گردد از سیستم های شناخته شده و مورد تایید سازمان های معتبر دندانپزشکی استفاده شود. امروزه شاهد تبلیغات مرتبط با ارزانترین ایمپلنت دندان در سطح جامعه می باشیم که عموما با استفاده از سیستم های غیر استاندارد انجام می پذیرند که منجر به صدمات غیر قابل جبرانی برای بیماران می گردند.

این مخروط ناحیه تابش اشعه را به مساحتی کمتر از دایرهای به قطر 7 سانتیمتر محدود میکند. همچنین دستگاههای اشعه ایکس بهخوبی پوشانده شدهاند. قرار گرفتن در معرض تابش، فقط کمی بیش از قطر پرتو خواهد بود. باید شرایط قانونی که دولت و نظام پزشکی تعیین کرده است را رعایت کنند. مثل هر کار دیگری در زندگی، در عکسبرداری با اشعه ایکس هم بایستی خطرات احتمالی مدیریت شود. تصاویر پانارومای اشعه ایکس (OPG) اطلاعات دقیق و جزئی در مورد تکتک دندانها و بافت نرم به دست نمیدهد. در برخی موارد، به دلیل تار بودن تصاویر اندازهگیری دقیق دندانها و فک ممکن نیست. اگر دندانپزشک به اطلاعات بیشتری احتیاج داشته باشد از بیمار میخواهد سیتیاسکن دندانی یا ام آر آی انجام دهد. روشهای رادیو گرافی و سونوگرافی از جمله اقدامات تشخیصی هستند که در بیشتر موارد در صورت عدم دقت، میتوانند مسیر تشخیص، کنترل و درمان بیماری را تغییر دهند و حتی به قیمت جان بیمار ختم شوند. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم امروزه مراکز رادیولوژی ، سونوگرافی و ماموگرافی مجهز، دقیق و مدرن زیادی در اغلب شهرها از جمله اصفهان وجود دارد که گزینش و مراجعه به آنها میتواند نتایج مثبتی در پی داشته باشد.

اعطای وام و تسهیلات طرح در دو قالب صدور کارت اعتباری و عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده به طور هم زمان امکان پذیر است. حامی کارت ملت : نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می توانند نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام نموده و وجه آن را به صورت قسطی باز پرداخت نمایند . این کارت صرفا ویژه استفاده در پایانه های فروش یا درگاه پرداخت اینترنتی شریک تجاری است. عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده : متقاضیان این نوع تسهیلات می بایست نسبت به تهیه و ارایه پیش فاکتور از نمایندگی های معتبر و یا سایت فروش شرکت که شماره حساب فروشنده در متن آن درج شده اقدام نمایند. اعطای تسهیلات طرح حامی بدون نیاز به معدل حساب و بدون نیاز به مبلغ مسدودی است. بانک مسکن سقف های جدید و شرایط پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری را اعلام کرد. به گزارش بانک اول بانک مسکن شرایط جدید اعطای تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در راستای حمایت از خانواده و جوان شدن جمعیت را اعلام کرد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تاثیر آن بر علم پزشکی، سبب شده تا بشریت تقریبا برای تمامی بیماریها و نقوص، روش ترمیمی و درمانی را تعریف کرده و به عمل آورد. اگر به دنبال ایمپلنت در زعفرانیه هستید ، قصد داریم تا به تمامی سوالات شما از قبیل مزایا ، عوارض ، هزینه و نکات مهم در این زمینه اشاره کنیم . با ما همراه باشید. پس از دریل، فیکسچر (ریشهی مصنوعی تیتانیومی مشابه پیچ مخروطی) در محل دریل شده پیچ میشود. پس از انجام عمل جراحی کاشت فیکسچر، بستگی به نوع تراکم استخوان فک شخص بیمار با تشخیص دندانپزشک متخصص ایمپلنت در زعفرانیه ، میتوان از تاج پروتز موقت بعد از عمل جراحی کاشت فیکسچر استفاده کرد. ایمپلنت درد دارد ؟ میبایست تأکید کرد، این عمل جراحی با بیحسی کامل موضعی صورت میپذیرد، پس دردی احساس نخواهد شد. ایمپلنت از چند بخش تشکیل شده است ؟ فیکسچر بهعنوان ریشه مصنوعی دندان عمل میکند و تاج به عنوان خود دندان ایفای نقش میکند.

وزیر بهداشت گفت: برای این مهم تنها راه مطمئن و تضمین کننده در جهت درمان بیماری های مردم، بیمه است .بنابراین تقویت بیمه ها یکی از مهمترین مسأله ها ست که به آن توجه شده است. وی با بیان اینکه حدود ۴۶ میلیون نفر را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دادیم، افزود: ۹۰ درصد از مردم هم تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفته و خواهند گرفت. ما این آمادگی را داریم در ۶ ماه آینده حتی بدون آزمون وسع افرادی را که بیمه نشده اند تحت پوشش بیمه قرار دهیم تا خدماتی که در حوزه سلامت لازم است ث به این افراد ارائه شود. تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی pdf دکتر عین اللهی به ظرفیتهای نیروی انسانی، بیمارستانی و تجهیزات بیمارستانی در کشور اشاره و تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهیم دارای زیرساختهای لازم هستیم اما مشکل اصلی امروز ما بهره وری است. وی در پاسخ به این سوال که آیا با طرح دارویار قاچاق معکوس دارو به کشورهای اطراف بیشتر خواهد شد یا کمتر، گفت: این طرح چون در دارو نظم ایجاد می کند، می تواند مانع از قاچاق شود.

این وسیله معمولا دارای یک دسته بلند با سریهای تیز در انواع ضخیم و منعطف است و دندانپزشک با کمک آن به بررسی قسمتهای پوسیده دندانی و تراشیدن جرم و پلاک دندانها استفاده میکند. وسیله اسکیلر برای پاک کردن جرم و پلاکها در حجم وسیع استفاده میشود، اگر بعضی بیماران به جرم گیری دندانی احتیاج داشته باشند، دندانپزشک معالج به وسیله این ابزار جرم و پلاک باقیمانده روی دندانها را به خوبی پاک میکند. از دید مراجعه کنندگان به مطب وحشتناکترین لوازم مصرفی دندانپزشکی دریل است و مطمئنا صدای آن را بارها در مطب دندانپزشکی شنیدهاید. انواع مختلف دریل معمولا با سرعت ۲۵۰ دور در دقیقه میچرخد و آب را داخل دهان شما میپاشد، پاشش آب هنگام کار با دریل به دلیل جلوگیری از آسیب رسیدن به مینای دندان هنگام تراشیدن آن است. در حین انجام کار با دریل گاهی اوقات از داروهای بیحسی استفاده میشود بنابراین بعید بهنظر میرسد که هنگام استفاده پزشک از دریل شما دردی احساس کنید. از سرنگ برای تزریق داروی بی حسی به دندانها انجام میشود.

بسیاری از ابزار و لوازم دندانپزشکی نیاز به تیز شدن دارند، ابزارهایی مانند: کاوشگرها (Probes)، مقیاس های دستی، excavators ، chisels و carvers که از جمله این وسایل است. در هنگام تیز کردن باید بسیار مراقب شکسته شدن ابزار باشید. هندپیسها تجهیزات فنی و پیچیدهای هستند که باید توسط تکنسینهای واجد شرایط سرویس و تعمیر شوند. تحت هیچ شرایطی دندانپزشک به جز تمیز کردن، روغنکاری و استریل، نباید هرگز خودش هندپیسها را سرویس کند. قراردادهای سرویس هندپیسها، باید با مهندسین تایید شده و معتبر شرکت سازنده تنظیم شود تا مطمئن باشید که هندپیسها به طور منظم سرویس و از هزینههای گزاف تعمیر جلوگیری میشود. تجهیزات الکتریکی برای هر عمل دندانپزشکی متفاوت است، اما آنچه که میتوان گفت این است که تنوع و پیچیدگی آنها به طور مداوم در حال رشد است. مرکز اصلی هر عملی دستگاه یونیت دندانپزشکی است که می توان گفت مهمترین وسیله در دندانپزشکی است که باید با دقت توسط تکنسین های متخصص، همراه با سایر تجهیزات الکتریکی دیگر، مانند دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی ، و سنسور RVG و…

  • ارسال محصول در کمترین زمان به سراسر کشور
  • جک های پیچی (Screw lift)
  • درمان ضایعات پریودنتال
  • آمالگام کریر

یونیت دندانپزشکی یکی از مهمترین و اصلیترین ابزارهای کار هر دندانپزشکی است و معمولا طراحی آن به گونهای انجام میشود که بتواند هم برای بیمار و هم دندانپزشک شرایط مناسبی را فراهم کند. کیفیت و استاندارد بودن یونیت دندانپزشکی نقش مهمی در درمان بیمار و پیشگیری از عفونتها دارد. بروز کوچکترین مشکلی در عملکرد آن میتواند باعث مختل شدن کارآیی مطب گردد. تجهیزات دندانپزشکی یکبار مصرف یک صندلی دندانپزشکی مدرن و به روز، ترکیب موثری از استیل و پلاستیک، همراه با ویژگیهای آنتی باکتریال است تا احتمال بیماری و عفونت را کاهش میدهد. یونیتها عموما پشتی صندلی باریکی دارند که این امکان را برای پزشک فراهم میکند تا روی صندلیای که پشت بیمار قرار گرفته بنشیند (در حالیکه بیشترین میزان دسترسی به بیمار را دارد). در حقیقت، برخی از انواع صندلیهای دندانپزشکی، به طور خاص، جهت فراهم کردن راحتی بیمار و ارائه خدمات هدفمند به او ساخته شدهاند. به عنوان مثال، هنگام انجام برخی از عملهای جراحی فک و صورت؛ ممکن است دنداپزشک مجبور به انتخاب نوع خاصی از صندلی باشد که دارای یک استراحتگاه پا بوده و بتواند کاملا پایین آید.

برای کلیه صندلی ها می توان ارتفاع و شیب صندلی و همچنین موقعیت هدرست را تنظیم کرد. اصلی ترین وسیله در هر دندانپزشکی صندلی بیمار یا یونیت می باشد. بسیاری از افراد به دلیل کمبود بودجه از یونیت دسته دوم استفاده میکنند که این امر به دلایلی بهداشتی توصیه نمیشود. در فروشگاه سالنِ ما یونیت های ارزان و با کیفیتی وجود دارند که نیازهای شمارا برآورده میکند. سالنِ ما با ارائه انواع یونیت و صندلی های دندانپزشکی با کیفیت با هر بودجه ای که شما مد نظر دارید به کمکتان آمده تا خریدی مطمئن و ارزان قیمت را تجربه کنید. سالنِ ما به کمک شما آمده تا با قیمت پایین وکیفیت بالا بهترین خرید را تجربه کنید. چرا که این تجهیزات سرمایه کار شما بوده و در طولانی مدت برایتان خواهد ماند. سیستم بهداشتی شامل کاسه کراشور،ساکشن مرکزی و بزاق کش میشود. فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی پیشرودنت این قسمت با آب یا هوا کار میکند، و دارای یک مکش ضعیف است چرا که این قسمت توانایی مکش خون غلیظ از جراحی را نداشته و فقط برای مکش بزاق بیمار استفاده میشود. حال با دانستن این این اطلاعات میتوانید با بهترین قیمت ، بهترین خرید را از سالن ما داشته باشید.کارشناسان ما در تمام مراحل خرید یونیت و سایر تجهیزات راهنمای شما دندانپزشکان عزیز خواهند بود. هنگام خرید یونیت دندانپزشکی باید به قسمت تابلت آن توجه ویژه داشته باشید چرا که مهم ترین قسمتی است که دندانپزشکان با آن سروکار دارند و ابزار و تجهیزات کار دندانپزشک روی آن قرار میگیرد . تمام ابزارهای قابل استفاده مجدد پس از هر بیمار استریل می شوند. بسیاری از تجهیزات نیز یکبار مصرف هستند.

بدون نگرانی از تغییر به مدت حداقل 10 دقیقه در محلول ضدعفونی غوطه­ور شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آلژینات ها، مقاله آموزشی آلژینات چیست را مطالعه نمایید. امروزه، انواع آلژینات حاوی مواد ضدعفونی (didecyl-dimetheyl-ammonium chloride) مانند Blue Print Aseptنیز وجود دارند. مواد قالب­ گیری پلی­ اتر از جمله مواد الاستومری هستند که به عنوان یکی از با ثبات­ ترین مواد قالب­ گیری شناخته شده اند. برخی انواع آن به غوطه­ ور شدن حداقل 10 دقیقه در هیپوکلریت سدیم (رقت 10/1) حساس هستند. در این صورت می­ توان مشابه آلژینات حساس به رطوبت عمل شود. انواعی از ماده قالب­گیری پلی­ اتر(مانند Impregnum) قابل غوطه­ ور کردن به مدت 10 دقیقه در محلول ضدعفونی فوق هستند. آگار قابل غوطه­ ور شدن به مدت 10 دقیقه در محلول هیپوکلریت سدیم (رقت 10/1) و یا یدوفر (رقت 213/1) می­ باشد. همچنین پلی­سولفیدها و سیلیکون­ها هم قابل غوطه ­ور شدن در محلول ضدعفونی هستند.

به طور کلی، قیمت ایمپلنت دندان و یا قیمت کاشت دندان ایمپلنت شامل هزینه جراحی لثه، جایگذاری پایه (آماده سازی ایمپلنت دندان برای دریافت عضو مصنوعی) و بازیابی (جایگذاری روکش) می باشد. در صورتی که عرض استخوان و ارتفاع ان در محلی که ایمپلنت قرار می گیرد کافی باشد، هزینه ی اضافی بر هزینه ی ایمپلنت تحمیل نمی نماید. اما در صورتی که استخوان تحلیل رفته باشد و یا شکل و اندازه استخوان کافی نباشد هزینه مرتبط به پیوند استخوان می تواند هزینه ایمپلنت دندانی را افزایش دهد. هزینه ایمپلنت هر دندان متفاوت می باشد. به طور مثال، هزینه ایمپلنت دندان جلو به دلیل توجه ویژه به جنبه های زیبایی دندان های قدامی می تواند با هزینه ایمپلنت یک دندان آسیا متفاوت باشد. اکیداً توصیه می گردد از سیستم های شناخته شده و مورد تایید سازمان های معتبر دندانپزشکی استفاده شود. امروزه شاهد تبلیغات مرتبط با ارزانترین ایمپلنت دندان در سطح جامعه می باشیم که عموما با استفاده از سیستم های غیر استاندارد انجام می پذیرند که منجر به صدمات غیر قابل جبرانی برای بیماران می گردند.

این مخروط ناحیه تابش اشعه را به مساحتی کمتر از دایرهای به قطر 7 سانتیمتر محدود میکند. همچنین دستگاههای اشعه ایکس بهخوبی پوشانده شدهاند. قرار گرفتن در معرض تابش، فقط کمی بیش از قطر پرتو خواهد بود. باید شرایط قانونی که دولت و نظام پزشکی تعیین کرده است را رعایت کنند. مثل هر کار دیگری در زندگی، در عکسبرداری با اشعه ایکس هم بایستی خطرات احتمالی مدیریت شود. تصاویر پانارومای اشعه ایکس (OPG) اطلاعات دقیق و جزئی در مورد تکتک دندانها و بافت نرم به دست نمیدهد. در برخی موارد، به دلیل تار بودن تصاویر اندازهگیری دقیق دندانها و فک ممکن نیست. اگر دندانپزشک به اطلاعات بیشتری احتیاج داشته باشد از بیمار میخواهد سیتیاسکن دندانی یا ام آر آی انجام دهد. روشهای رادیو گرافی و سونوگرافی از جمله اقدامات تشخیصی هستند که در بیشتر موارد در صورت عدم دقت، میتوانند مسیر تشخیص، کنترل و درمان بیماری را تغییر دهند و حتی به قیمت جان بیمار ختم شوند. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم امروزه مراکز رادیولوژی ، سونوگرافی و ماموگرافی مجهز، دقیق و مدرن زیادی در اغلب شهرها از جمله اصفهان وجود دارد که گزینش و مراجعه به آنها میتواند نتایج مثبتی در پی داشته باشد.

اعطای وام و تسهیلات طرح در دو قالب صدور کارت اعتباری و عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده به طور هم زمان امکان پذیر است. حامی کارت ملت : نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می توانند نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام نموده و وجه آن را به صورت قسطی باز پرداخت نمایند . این کارت صرفا ویژه استفاده در پایانه های فروش یا درگاه پرداخت اینترنتی شریک تجاری است. عقد مرابحه واریز به حساب فروشنده : متقاضیان این نوع تسهیلات می بایست نسبت به تهیه و ارایه پیش فاکتور از نمایندگی های معتبر و یا سایت فروش شرکت که شماره حساب فروشنده در متن آن درج شده اقدام نمایند. اعطای تسهیلات طرح حامی بدون نیاز به معدل حساب و بدون نیاز به مبلغ مسدودی است. بانک مسکن سقف های جدید و شرایط پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری را اعلام کرد. به گزارش بانک اول بانک مسکن شرایط جدید اعطای تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری در راستای حمایت از خانواده و جوان شدن جمعیت را اعلام کرد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تاثیر آن بر علم پزشکی، سبب شده تا بشریت تقریبا برای تمامی بیماریها و نقوص، روش ترمیمی و درمانی را تعریف کرده و به عمل آورد. اگر به دنبال ایمپلنت در زعفرانیه هستید ، قصد داریم تا به تمامی سوالات شما از قبیل مزایا ، عوارض ، هزینه و نکات مهم در این زمینه اشاره کنیم . با ما همراه باشید. پس از دریل، فیکسچر (ریشهی مصنوعی تیتانیومی مشابه پیچ مخروطی) در محل دریل شده پیچ میشود. پس از انجام عمل جراحی کاشت فیکسچر، بستگی به نوع تراکم استخوان فک شخص بیمار با تشخیص دندانپزشک متخصص ایمپلنت در زعفرانیه ، میتوان از تاج پروتز موقت بعد از عمل جراحی کاشت فیکسچر استفاده کرد. ایمپلنت درد دارد ؟ میبایست تأکید کرد، این عمل جراحی با بیحسی کامل موضعی صورت میپذیرد، پس دردی احساس نخواهد شد. ایمپلنت از چند بخش تشکیل شده است ؟ فیکسچر بهعنوان ریشه مصنوعی دندان عمل میکند و تاج به عنوان خود دندان ایفای نقش میکند.

وزیر بهداشت گفت: برای این مهم تنها راه مطمئن و تضمین کننده در جهت درمان بیماری های مردم، بیمه است .بنابراین تقویت بیمه ها یکی از مهمترین مسأله ها ست که به آن توجه شده است. وی با بیان اینکه حدود ۴۶ میلیون نفر را تحت پوشش بیمه سلامت قرار دادیم، افزود: ۹۰ درصد از مردم هم تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفته و خواهند گرفت. ما این آمادگی را داریم در ۶ ماه آینده حتی بدون آزمون وسع افرادی را که بیمه نشده اند تحت پوشش بیمه قرار دهیم تا خدماتی که در حوزه سلامت لازم است ث به این افراد ارائه شود. تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی pdf دکتر عین اللهی به ظرفیتهای نیروی انسانی، بیمارستانی و تجهیزات بیمارستانی در کشور اشاره و تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهیم دارای زیرساختهای لازم هستیم اما مشکل اصلی امروز ما بهره وری است. وی در پاسخ به این سوال که آیا با طرح دارویار قاچاق معکوس دارو به کشورهای اطراف بیشتر خواهد شد یا کمتر، گفت: این طرح چون در دارو نظم ایجاد می کند، می تواند مانع از قاچاق شود.

این وسیله معمولا دارای یک دسته بلند با سریهای تیز در انواع ضخیم و منعطف است و دندانپزشک با کمک آن به بررسی قسمتهای پوسیده دندانی و تراشیدن جرم و پلاک دندانها استفاده میکند. وسیله اسکیلر برای پاک کردن جرم و پلاکها در حجم وسیع استفاده میشود، اگر بعضی بیماران به جرم گیری دندانی احتیاج داشته باشند، دندانپزشک معالج به وسیله این ابزار جرم و پلاک باقیمانده روی دندانها را به خوبی پاک میکند. از دید مراجعه کنندگان به مطب وحشتناکترین لوازم مصرفی دندانپزشکی دریل است و مطمئنا صدای آن را بارها در مطب دندانپزشکی شنیدهاید. انواع مختلف دریل معمولا با سرعت ۲۵۰ دور در دقیقه میچرخد و آب را داخل دهان شما میپاشد، پاشش آب هنگام کار با دریل به دلیل جلوگیری از آسیب رسیدن به مینای دندان هنگام تراشیدن آن است. در حین انجام کار با دریل گاهی اوقات از داروهای بیحسی استفاده میشود بنابراین بعید بهنظر میرسد که هنگام استفاده پزشک از دریل شما دردی احساس کنید. از سرنگ برای تزریق داروی بی حسی به دندانها انجام میشود.

بسیاری از ابزار و لوازم دندانپزشکی نیاز به تیز شدن دارند، ابزارهایی مانند: کاوشگرها (Probes)، مقیاس های دستی، excavators ، chisels و carvers که از جمله این وسایل است. در هنگام تیز کردن باید بسیار مراقب شکسته شدن ابزار باشید. هندپیسها تجهیزات فنی و پیچیدهای هستند که باید توسط تکنسینهای واجد شرایط سرویس و تعمیر شوند. تحت هیچ شرایطی دندانپزشک به جز تمیز کردن، روغنکاری و استریل، نباید هرگز خودش هندپیسها را سرویس کند. قراردادهای سرویس هندپیسها، باید با مهندسین تایید شده و معتبر شرکت سازنده تنظیم شود تا مطمئن باشید که هندپیسها به طور منظم سرویس و از هزینههای گزاف تعمیر جلوگیری میشود. تجهیزات الکتریکی برای هر عمل دندانپزشکی متفاوت است، اما آنچه که میتوان گفت این است که تنوع و پیچیدگی آنها به طور مداوم در حال رشد است. مرکز اصلی هر عملی دستگاه یونیت دندانپزشکی است که می توان گفت مهمترین وسیله در دندانپزشکی است که باید با دقت توسط تکنسین های متخصص، همراه با سایر تجهیزات الکتریکی دیگر، مانند دستگاه رادیوگرافی دندانپزشکی ، و سنسور RVG و…

  • ارسال محصول در کمترین زمان به سراسر کشور
  • جک های پیچی (Screw lift)
  • درمان ضایعات پریودنتال
  • آمالگام کریر

یونیت دندانپزشکی یکی از مهمترین و اصلیترین ابزارهای کار هر دندانپزشکی است و معمولا طراحی آن به گونهای انجام میشود که بتواند هم برای بیمار و هم دندانپزشک شرایط مناسبی را فراهم کند. کیفیت و استاندارد بودن یونیت دندانپزشکی نقش مهمی در درمان بیمار و پیشگیری از عفونتها دارد. بروز کوچکترین مشکلی در عملکرد آن میتواند باعث مختل شدن کارآیی مطب گردد. تجهیزات دندانپزشکی یکبار مصرف یک صندلی دندانپزشکی مدرن و به روز، ترکیب موثری از استیل و پلاستیک، همراه با ویژگیهای آنتی باکتریال است تا احتمال بیماری و عفونت را کاهش میدهد. یونیتها عموما پشتی صندلی باریکی دارند که این امکان را برای پزشک فراهم میکند تا روی صندلیای که پشت بیمار قرار گرفته بنشیند (در حالیکه بیشترین میزان دسترسی به بیمار را دارد). در حقیقت، برخی از انواع صندلیهای دندانپزشکی، به طور خاص، جهت فراهم کردن راحتی بیمار و ارائه خدمات هدفمند به او ساخته شدهاند. به عنوان مثال، هنگام انجام برخی از عملهای جراحی فک و صورت؛ ممکن است دنداپزشک مجبور به انتخاب نوع خاصی از صندلی باشد که دارای یک استراحتگاه پا بوده و بتواند کاملا پایین آید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 457
  • بازدید سال : 489
  • بازدید کلی : 660
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی