loading...

غروب دلگیر

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 15
چهارشنبه 13 مهر 1401 زمان : 10:27

ساده ترین کار برای دسترسی سریع به صفحه مخصوص دانلود درایور لپ تاپ hp، جستجو از طریق گوگل است. در برخی موارد حتی ممکن است از طریق جستجو در سایت اچ پی نیز مدل ها را پیدا نکنید، بنابر این بهترین راه سرچ کردن است. برای مثال ما درایورهای لپ تاپ hp 810 g2 را جستجو می کنیم. در مرحله بعدی بر روی لینک شرکت اچ پی کلیک کنید. معمولا در جستجو از طریق گوگل، لینک اول مربوط به سایت رسمی اچ پی است. پس از ورود به صفحه دانلود درایور hp، این صفحه به صورت خودکار سیستم عامل دستگاه شما را شناسایی کرده و لیست درایورها را بر همین اساس لیست می کند. در نهایت لیست تمام درایورهای موجود برای دستگاه و سیستم عامل مورد نظر شما در صورتی که از طرف اچ پی برای دانلود قرار داده شده باشد، ظاهر می شود. آسان ترین راه استفاده از نرم افزارهای آماده مانند driver pack solution می باشد که با اسکن کامل سیستم، درایورهای نصب نشده را نصب و یا آخرین آپدیت های موجود را نصب می کند. لپ تاپ های استوک در برخی موارد این نرم افزارها قادر به نصب بعضی از driver ها نیستند. برای مثال جهت دانلود درایور بلوتوث لپ تاپ hp و یا دانلود درایور گرافیک لپ تاپ hp پیشنهاد می شود، به سایت این شرکت مراجعه کنید.

  • زیبایی عالی
  • ظرفیت رم: 16گیگابایت
  • نیاز به کابلها و سیمهای متعدد برای اتصال
  • صفحه نمایش: 12.3-inch, 2,736 x 1,824 PixelSense display

لپ تاپ Dell precision M 6800 یکی از قدرتمندترین لپتاپهای نسل چهارم است که به وسیله شرکت دل در سال ۲۰۱۴ طراحی و تولید شده است. این لپتاپ جزو لپتاپهای صله سری precision از شرکت دل است. از مشخصات کلی محصولات precision میتوان به ساخت لپتاپهای صنعتی، بدنه فلزی و قدرتمند، وزن زیاد، پردازندههای بسیار قوی و گرافیکهای عالی و جدا از یکدیگر اشاره کرد. لپتاپهای شرکت دل با دارا بودن کارتهای گرافیک سری quadro شرکت NVIDIA میتوان از آنها در کارهای تدوین و گرافیک بسیار سنگین استفاده نمود. لپتاپ دل از بدنهای فلزی و مقاوم ساخته شده است، وزن نسبتاً سنگینی را دارد و ما را با لپتاپ سنگینی روبهرو کرده است. وزن لپتاپ حدود ۳۶۰۰ گرم است و با ابعاد بزرگی که دارد حملونقل و استفاده از این لپتاپ را دچار مشکل کرده است. باوجود همه این موارد که جزو نقاط ضعف این لپتاپ محسوب میشود، وجود کیفیت بالا در طراحی و ساخت این لپتاپ را نمیتوان نادیده گرفت.

5. اگر آداپتور شما به باتری متصل نیست یا آنکه دستگاه شما کامل شارژ شده است، آن را از برق بکشید. 6. آن را درجایی مطمئن نگهدارید تا از ضربه دیدن یا افتادن ناگهانی، ایمن باشد. 7. زمانی که میخواهید کابل اداپتور رو جمع کنید، انتهای آن را کمی آزاد بگذارید. 8. حتیالمقدور از استفاده شارژر های چندکاره پرهیز کنید. دلایلی که باعث خرابی اداپتور لپ تاپ میشود چیست؟ وقتی شما به فروشگاهی برای خرید آداپتور لپ تاپ مراجعه میکنید، اول از همه، نام مدل دستگاه خود را میگویید. بعدازآن کافی است که مشخصات شارژرهایی که به شما ارائه میشود را با شارژر قبلی خود چک کنید. 1. OUTPUT روی شارژر قبلی تان مشابه OUTPUT شارژر خریداری شده باشد. 2. سر فیش آداپتور حتما باید هم سایز سوکت لپ تاپ شما باشد. نکات بسیار مهم دیگری که باید گفت آن است که شارژر اورجینال و اصل برای لپ تاپ خود از فروشگاههای معتبر خریداری نمایید.

  • باتری میتوانست بهتر باشد
  • Hp Laser 107w - دارای وای فای
  • صفحه نمایش لمسی:بله
  • لپ تاپ

از نظر پورت های دستگاه نیز در سمت چپ ThinkPad E14 یک پورت HDMI، ورودی 3.5mm صدا، دو پورت USB 3.0 و همچنین یک پورت USB Type C قرار گرفته است. در سمت راست ThinkPad E14 هم یک پورت USB 2.0 و همچنین ورودی LAN قرار دارد. صفحه نمایش چهارده اینچی ThinkPad E14 از نوع TN با روکش مات و با رزولوشن بسیار مناسب 1920×1080 است و با نرخ نوسازی 60 هرتز تصویری تقریبا واضح را به خریداران ارائه می دهد. زاویه دید نمایشگر با توجه به TN بودن نوع آن تا حدودی کم است و با زاویه گرفتن نسبت به لپ تاپ، تصویر سیاه خواهد شد و این هم یکی از نقاط ضعف ThinkPad E14 به حساب میآید. فروش لب تاپ دست دوم نکته مثبت در مورد این صفحه نمایش مات بودن آن است که در محیط های باز و پرنور مشکلی در مشاهده صفحه نخواهید داشت، میزان نور صفحه نمایش نیز چندان بالا نیست و تصویر کمی کدر به نظر میرسد.

  • نبود کاور لمسی یا قلم نوری داخل جعبه فروش
  • کیبرد لپتاپ ال جی
  • گرافیک قابل قبول
  • فضای ذخیره سازی بالایی را دارا می باشند
  • کارت گرافیک: NVIDIA Geforce MX 130 2GB

حتی گیمرها نیز میتوانند با کمک این پردازنده بازیهای معمولی، سبک و کمحجم را تجربه کرده و از آن لذت ببرند. صفحهنمایش 14 اینچی این دستگاه دارای رزولوشن 1920 در 1080 FHD است که شما را در دریایی از تصاویر زنده غرق میکند. قابلیت مشاهده عریض 178 درجه نمایش کاملتر و باکیفیتتری از تصاویر را در زوایای مختلف نشان میدهد. ایسوس از پورتهای به روزی در این دستگاه استفاده کرده است تا مخاطبانش برای اتصال به سیستمهای مجاور مشکلی نداشته باشند. وزن بسیار سبک 1.6 کیلوگرمی این لپتاپ را بهراحتی قابلحمل میکند. این مدل از بهترین لپ تاپ ایسوس یکی از لپ تاپهای مقرونبهصرفه است. این دستگاه با صفحه نمایش 1080 پیکسلی، نمایش تصاویر فوقالعادهای را در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر این، به دلیل وزن کم آن، مشتریان حمل آن را فوقالعاده راحت میدانند. عملکرد نسبتاً سریعی از این لپ تاپ با پردازنده Intel Core i3-10110U دریافت خواهید کرد. جدیدترین لپ تاپ ایسوس دارای صفحه نمایش Full HD و لولای 360 درجه است.این مدل که یکی از برترین کروم بوک های بازار است، 8 گیگابایت رم و طراحی زیبایی دارد. لپ تاپ های ایسوس به دلیل داشتن سختافزارهای قدرتمند و باکیفیت در کنار دوام بسیار خوب بدنه و البته طراحی بسیار زیبا طرفداران و مصرفکنندگان بسیاری در دنیا دارند. ایسوس برای هر کاری لپ تاپ متناسب با سختافزار آن را طراحی کرده است. اگر برای کارهای معمولی و روزمره به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس هستید میتوانید از مدلهای ارزانتر مانند VivoBook بهره بگیرید. اما برای انجام کارهای حرفهایتر مانند طراحی یا گیمینگ استفاده از مدلهای ZenBook، ROG، TUF بسیار مناسبتر خواهد بود.

لپ تاپ با GTX 3050 یا 3050 Ti معمولاً 8 گیگابایت رم دارد. هنگامی که به GTX 3060 یا بالاتر رسیدید، برخی با 16 گیگابایت رم عرضه می شوند. اگر اکنون نمی توانید لپ تاپ خود را با 16 گیگابایت رم تهیه کنید، در آینده نزدیک آن را ارتقا دهید. فضای ذخیره سازی: هارد یا SSD؟ چرا هر دو نه؟ برخی از لپتاپهای گیمینگ مقرونبهصرفه تنها با یک هارد دیسک (معمولاً 1 ترابایت) عرضه میشوند، اما اکثر نوتبوکهای بازی دارای یک SSD کوچک نیز هستند که به عنوان درایو راهاندازی کار میکنند. اگر بتوانید یک SSD بزرگتر تهیه کنید، ممکن است شاهد کاهش زمان بارگذاری باشید، اما هزینه بیشتری نیز برای شما در بر خواهد داشت. مانند حافظه، فضای ذخیره سازی اغلب در نوت بوک های بازی قابل ارتقا است. بنابراین اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می توانید یک هارد دیسک 2 ترابایتی یا بزرگتر را داخل آن قرار دهید.

It will ship this month in the US starting at the oddly specific price of $1,793.98. در این پست به بررسی و خرید 5 تا از بهترین کولر آبی لورچ با حجم 7000، 5000، 4000 و 3500 پرداخته و شما را با محصولات این برند ایرانی در زمینه تولید لوازم سرمایشی و گرمایشی کمک کردیم. ولر آبی سپهر الکتریک یکی دیگر از برندهای ایرانی است که از محبوبیت بالایی در سبد لوازم خانگی کالای ایرانی قرار دارد. محصولات این شرکت در دسته کولر در انواع مختلف 7000، 5000 و 3500 وجود دارند. لب تاپ hp zbook g2 سپهر الکتریک علاوه بر کولر در تولید لوازم خانگی دیگری همچون آبگرمکن، انواع بخاری، فر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیز فعالیت دارد. در ادامه این پست قصد داریم به بررسی 7 تا از بهترین کولرهای آبی سپهر الکتریک پرداخته و در خرید و انتخاب آنها به شما کمک کنیم. اما پیش از آن پیشنهاد میکنیم سری به صفحه راهنمای خرید کولر آبی زده و با نکاتی که باید قبل از خرید به آنها توجه کنید آشنا شوید.

به همین دلیل یکی از گزینههای موجود، انتخاب و خرید لپ تاپهای دست دوم لنوو است. این کار علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست، میتواند به خرید ارزانتر نیز کمک کند. در بازار لپ تاپ ایران هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین، مدلهای مختلفی از لپ تاپ لنوو که به صورت دست دوم و یا استوک هستند به فروش میرسند. در حال حاضر فروشگاههای اینترنتی متنوعی نسبت به فروش لپ تاپهای لنوو اقدام میکنند. اگرچه ممکن است در سطح اینترنت فروشگاههایی را ببینید که قیمت بسیار پایینتر از نرم بازار را ارائه میدهند، اما نیاز است در این موارد احتیاط بیشتری داشته باشید. است. در لیست فوق مدلهای مختلف لپ تاپ لنوو که دارای بهترین قیمت در سطح اینترنت هستند لیست شده است. کافی است پس از بررسی مدل و قیمت و مطالعه بررسی تخصصی، روی گزینه خرید اینترنتی کلیک کنید تا به فروشگاه مرتبط منتقل شوید. با توجه به ارتباط بالای قیمت ارز بخصوص دلار با قیمت اقلام دیجیتال مانند لپ تاپ لنوو، نیاز است روند قیمت این کالا قبل از خرید بررسی شود.

یکی از بهترین لپتاپهای دل در این سالها، حتما باید جزو گزینههای ما میبود. این دستگاه اگر چه یک کارت گرافیک میان رده (آن هم در نسخه گرانتر) دارد، اما در دیگر بخشها یک دستگاه عالی محسوب میشود. اگر طراحی سه بعدی پیچیده نمیکنید یا کارتان مربوط به جلوههای ویژه نمیشود، احتمالا با این کارت گرافیک هم مشکلی نخواهید داشت و میتوانید از پردازنده نسل دهمی، نمایشگر بسیار عالی و طراحی جذاب Dell XPS 15 بهره ببرید. این دستگاه اگر چه ظاهر لپتاپهای دیگری که در لیست داریم را ندارد، اما یک کامپیوتر قوی و پر قدرت است که میتوانید آن را با خود حمل کنید. استفاده از قدرتمندترین کارت گرافیکهای انویدیو در کنار پردازنده نسل هفتمی اینتل و مانیتور 4K از Acer ConceptD 7 یک دستگاه تمام عیار ساخته که از مک بوکی که معرفی کردیم هم ارزانتر است. با این حال این لپتاپ ایسر نیز ارزان قیمت نیست و بابت آن باید هزینهی بالایی را پرداخت کنید.

  • VGA :GEFORCE RTX 3050
  • آی سی بایوس لپ تاپ 512KB 3V
  • مکا ایران؛
  • مدل پردازنده گرافیکی: 4G NVIDIA GeForce RTX 3050
  • کیفیت ساخت خوب

من حقیقتش میخوام یک لپ تاپ خوب برای گیمینگ بخرم، اما میتونم نهایتش تا 15 میلیون تومان هزینه کنم. اگه هست لطفا معرفیش کنید ممنون از شما. سلام واقعیتش بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 15 میلیون تومان در این اوضاع و قیمت ها اصلا پیدا نمیشه. لپ تاپ های گیمینگ قدرت بسیار بالایی دارند و این قدرت بالا در قیمت گذاری آنها تاثیر بسیار بالایی گذاشته است. پس با 15 میلیون تومان نمیتوانید لپ تاپ گیمینگی رو پیدا کنید. سلام این لپتاپ هایی که معرفی کردید دارای اثر انگشت هست؟ سلام خیر این مدل های فاقد اثر انگشت هستند. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. وب سایت هلورین در تاریخ 99/4/1 فعالیت خود را در زمینه ارائه راهنمای خرید و معرفی محصولات برتر در زمینه های خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی، بهداشتی و سلامت، مد و پوشاک و… تیم هلورین همواره سعی می کند که بهترین ها را برای شما آماده کند تا شما خریدی مطمئن و هوشمندانه را تجربه کنید. لپ تاپ استوک رندرینگ تیم ما با جمع آوری و بررسی دقیق محصولات سعی می کند بهترین راهنمای خرید و بهترین محصولات را برایتان آماده کند. نا گفته نماند که فعلا ما هیچ محصولی برای فروش نداریم و فقط محصولات برتر را به شما معرفی می کنیم.

ساده ترین کار برای دسترسی سریع به صفحه مخصوص دانلود درایور لپ تاپ hp، جستجو از طریق گوگل است. در برخی موارد حتی ممکن است از طریق جستجو در سایت اچ پی نیز مدل ها را پیدا نکنید، بنابر این بهترین راه سرچ کردن است. برای مثال ما درایورهای لپ تاپ hp 810 g2 را جستجو می کنیم. در مرحله بعدی بر روی لینک شرکت اچ پی کلیک کنید. معمولا در جستجو از طریق گوگل، لینک اول مربوط به سایت رسمی اچ پی است. پس از ورود به صفحه دانلود درایور hp، این صفحه به صورت خودکار سیستم عامل دستگاه شما را شناسایی کرده و لیست درایورها را بر همین اساس لیست می کند. در نهایت لیست تمام درایورهای موجود برای دستگاه و سیستم عامل مورد نظر شما در صورتی که از طرف اچ پی برای دانلود قرار داده شده باشد، ظاهر می شود. آسان ترین راه استفاده از نرم افزارهای آماده مانند driver pack solution می باشد که با اسکن کامل سیستم، درایورهای نصب نشده را نصب و یا آخرین آپدیت های موجود را نصب می کند. لپ تاپ های استوک در برخی موارد این نرم افزارها قادر به نصب بعضی از driver ها نیستند. برای مثال جهت دانلود درایور بلوتوث لپ تاپ hp و یا دانلود درایور گرافیک لپ تاپ hp پیشنهاد می شود، به سایت این شرکت مراجعه کنید.

  • زیبایی عالی
  • ظرفیت رم: 16گیگابایت
  • نیاز به کابلها و سیمهای متعدد برای اتصال
  • صفحه نمایش: 12.3-inch, 2,736 x 1,824 PixelSense display

لپ تاپ Dell precision M 6800 یکی از قدرتمندترین لپتاپهای نسل چهارم است که به وسیله شرکت دل در سال ۲۰۱۴ طراحی و تولید شده است. این لپتاپ جزو لپتاپهای صله سری precision از شرکت دل است. از مشخصات کلی محصولات precision میتوان به ساخت لپتاپهای صنعتی، بدنه فلزی و قدرتمند، وزن زیاد، پردازندههای بسیار قوی و گرافیکهای عالی و جدا از یکدیگر اشاره کرد. لپتاپهای شرکت دل با دارا بودن کارتهای گرافیک سری quadro شرکت NVIDIA میتوان از آنها در کارهای تدوین و گرافیک بسیار سنگین استفاده نمود. لپتاپ دل از بدنهای فلزی و مقاوم ساخته شده است، وزن نسبتاً سنگینی را دارد و ما را با لپتاپ سنگینی روبهرو کرده است. وزن لپتاپ حدود ۳۶۰۰ گرم است و با ابعاد بزرگی که دارد حملونقل و استفاده از این لپتاپ را دچار مشکل کرده است. باوجود همه این موارد که جزو نقاط ضعف این لپتاپ محسوب میشود، وجود کیفیت بالا در طراحی و ساخت این لپتاپ را نمیتوان نادیده گرفت.

5. اگر آداپتور شما به باتری متصل نیست یا آنکه دستگاه شما کامل شارژ شده است، آن را از برق بکشید. 6. آن را درجایی مطمئن نگهدارید تا از ضربه دیدن یا افتادن ناگهانی، ایمن باشد. 7. زمانی که میخواهید کابل اداپتور رو جمع کنید، انتهای آن را کمی آزاد بگذارید. 8. حتیالمقدور از استفاده شارژر های چندکاره پرهیز کنید. دلایلی که باعث خرابی اداپتور لپ تاپ میشود چیست؟ وقتی شما به فروشگاهی برای خرید آداپتور لپ تاپ مراجعه میکنید، اول از همه، نام مدل دستگاه خود را میگویید. بعدازآن کافی است که مشخصات شارژرهایی که به شما ارائه میشود را با شارژر قبلی خود چک کنید. 1. OUTPUT روی شارژر قبلی تان مشابه OUTPUT شارژر خریداری شده باشد. 2. سر فیش آداپتور حتما باید هم سایز سوکت لپ تاپ شما باشد. نکات بسیار مهم دیگری که باید گفت آن است که شارژر اورجینال و اصل برای لپ تاپ خود از فروشگاههای معتبر خریداری نمایید.

  • باتری میتوانست بهتر باشد
  • Hp Laser 107w - دارای وای فای
  • صفحه نمایش لمسی:بله
  • لپ تاپ

از نظر پورت های دستگاه نیز در سمت چپ ThinkPad E14 یک پورت HDMI، ورودی 3.5mm صدا، دو پورت USB 3.0 و همچنین یک پورت USB Type C قرار گرفته است. در سمت راست ThinkPad E14 هم یک پورت USB 2.0 و همچنین ورودی LAN قرار دارد. صفحه نمایش چهارده اینچی ThinkPad E14 از نوع TN با روکش مات و با رزولوشن بسیار مناسب 1920×1080 است و با نرخ نوسازی 60 هرتز تصویری تقریبا واضح را به خریداران ارائه می دهد. زاویه دید نمایشگر با توجه به TN بودن نوع آن تا حدودی کم است و با زاویه گرفتن نسبت به لپ تاپ، تصویر سیاه خواهد شد و این هم یکی از نقاط ضعف ThinkPad E14 به حساب میآید. فروش لب تاپ دست دوم نکته مثبت در مورد این صفحه نمایش مات بودن آن است که در محیط های باز و پرنور مشکلی در مشاهده صفحه نخواهید داشت، میزان نور صفحه نمایش نیز چندان بالا نیست و تصویر کمی کدر به نظر میرسد.

  • نبود کاور لمسی یا قلم نوری داخل جعبه فروش
  • کیبرد لپتاپ ال جی
  • گرافیک قابل قبول
  • فضای ذخیره سازی بالایی را دارا می باشند
  • کارت گرافیک: NVIDIA Geforce MX 130 2GB

حتی گیمرها نیز میتوانند با کمک این پردازنده بازیهای معمولی، سبک و کمحجم را تجربه کرده و از آن لذت ببرند. صفحهنمایش 14 اینچی این دستگاه دارای رزولوشن 1920 در 1080 FHD است که شما را در دریایی از تصاویر زنده غرق میکند. قابلیت مشاهده عریض 178 درجه نمایش کاملتر و باکیفیتتری از تصاویر را در زوایای مختلف نشان میدهد. ایسوس از پورتهای به روزی در این دستگاه استفاده کرده است تا مخاطبانش برای اتصال به سیستمهای مجاور مشکلی نداشته باشند. وزن بسیار سبک 1.6 کیلوگرمی این لپتاپ را بهراحتی قابلحمل میکند. این مدل از بهترین لپ تاپ ایسوس یکی از لپ تاپهای مقرونبهصرفه است. این دستگاه با صفحه نمایش 1080 پیکسلی، نمایش تصاویر فوقالعادهای را در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر این، به دلیل وزن کم آن، مشتریان حمل آن را فوقالعاده راحت میدانند. عملکرد نسبتاً سریعی از این لپ تاپ با پردازنده Intel Core i3-10110U دریافت خواهید کرد. جدیدترین لپ تاپ ایسوس دارای صفحه نمایش Full HD و لولای 360 درجه است.این مدل که یکی از برترین کروم بوک های بازار است، 8 گیگابایت رم و طراحی زیبایی دارد. لپ تاپ های ایسوس به دلیل داشتن سختافزارهای قدرتمند و باکیفیت در کنار دوام بسیار خوب بدنه و البته طراحی بسیار زیبا طرفداران و مصرفکنندگان بسیاری در دنیا دارند. ایسوس برای هر کاری لپ تاپ متناسب با سختافزار آن را طراحی کرده است. اگر برای کارهای معمولی و روزمره به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس هستید میتوانید از مدلهای ارزانتر مانند VivoBook بهره بگیرید. اما برای انجام کارهای حرفهایتر مانند طراحی یا گیمینگ استفاده از مدلهای ZenBook، ROG، TUF بسیار مناسبتر خواهد بود.

لپ تاپ با GTX 3050 یا 3050 Ti معمولاً 8 گیگابایت رم دارد. هنگامی که به GTX 3060 یا بالاتر رسیدید، برخی با 16 گیگابایت رم عرضه می شوند. اگر اکنون نمی توانید لپ تاپ خود را با 16 گیگابایت رم تهیه کنید، در آینده نزدیک آن را ارتقا دهید. فضای ذخیره سازی: هارد یا SSD؟ چرا هر دو نه؟ برخی از لپتاپهای گیمینگ مقرونبهصرفه تنها با یک هارد دیسک (معمولاً 1 ترابایت) عرضه میشوند، اما اکثر نوتبوکهای بازی دارای یک SSD کوچک نیز هستند که به عنوان درایو راهاندازی کار میکنند. اگر بتوانید یک SSD بزرگتر تهیه کنید، ممکن است شاهد کاهش زمان بارگذاری باشید، اما هزینه بیشتری نیز برای شما در بر خواهد داشت. مانند حافظه، فضای ذخیره سازی اغلب در نوت بوک های بازی قابل ارتقا است. بنابراین اگر به فضای بیشتری نیاز دارید، می توانید یک هارد دیسک 2 ترابایتی یا بزرگتر را داخل آن قرار دهید.

It will ship this month in the US starting at the oddly specific price of $1,793.98. در این پست به بررسی و خرید 5 تا از بهترین کولر آبی لورچ با حجم 7000، 5000، 4000 و 3500 پرداخته و شما را با محصولات این برند ایرانی در زمینه تولید لوازم سرمایشی و گرمایشی کمک کردیم. ولر آبی سپهر الکتریک یکی دیگر از برندهای ایرانی است که از محبوبیت بالایی در سبد لوازم خانگی کالای ایرانی قرار دارد. محصولات این شرکت در دسته کولر در انواع مختلف 7000، 5000 و 3500 وجود دارند. لب تاپ hp zbook g2 سپهر الکتریک علاوه بر کولر در تولید لوازم خانگی دیگری همچون آبگرمکن، انواع بخاری، فر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی نیز فعالیت دارد. در ادامه این پست قصد داریم به بررسی 7 تا از بهترین کولرهای آبی سپهر الکتریک پرداخته و در خرید و انتخاب آنها به شما کمک کنیم. اما پیش از آن پیشنهاد میکنیم سری به صفحه راهنمای خرید کولر آبی زده و با نکاتی که باید قبل از خرید به آنها توجه کنید آشنا شوید.

به همین دلیل یکی از گزینههای موجود، انتخاب و خرید لپ تاپهای دست دوم لنوو است. این کار علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست، میتواند به خرید ارزانتر نیز کمک کند. در بازار لپ تاپ ایران هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین، مدلهای مختلفی از لپ تاپ لنوو که به صورت دست دوم و یا استوک هستند به فروش میرسند. در حال حاضر فروشگاههای اینترنتی متنوعی نسبت به فروش لپ تاپهای لنوو اقدام میکنند. اگرچه ممکن است در سطح اینترنت فروشگاههایی را ببینید که قیمت بسیار پایینتر از نرم بازار را ارائه میدهند، اما نیاز است در این موارد احتیاط بیشتری داشته باشید. است. در لیست فوق مدلهای مختلف لپ تاپ لنوو که دارای بهترین قیمت در سطح اینترنت هستند لیست شده است. کافی است پس از بررسی مدل و قیمت و مطالعه بررسی تخصصی، روی گزینه خرید اینترنتی کلیک کنید تا به فروشگاه مرتبط منتقل شوید. با توجه به ارتباط بالای قیمت ارز بخصوص دلار با قیمت اقلام دیجیتال مانند لپ تاپ لنوو، نیاز است روند قیمت این کالا قبل از خرید بررسی شود.

یکی از بهترین لپتاپهای دل در این سالها، حتما باید جزو گزینههای ما میبود. این دستگاه اگر چه یک کارت گرافیک میان رده (آن هم در نسخه گرانتر) دارد، اما در دیگر بخشها یک دستگاه عالی محسوب میشود. اگر طراحی سه بعدی پیچیده نمیکنید یا کارتان مربوط به جلوههای ویژه نمیشود، احتمالا با این کارت گرافیک هم مشکلی نخواهید داشت و میتوانید از پردازنده نسل دهمی، نمایشگر بسیار عالی و طراحی جذاب Dell XPS 15 بهره ببرید. این دستگاه اگر چه ظاهر لپتاپهای دیگری که در لیست داریم را ندارد، اما یک کامپیوتر قوی و پر قدرت است که میتوانید آن را با خود حمل کنید. استفاده از قدرتمندترین کارت گرافیکهای انویدیو در کنار پردازنده نسل هفتمی اینتل و مانیتور 4K از Acer ConceptD 7 یک دستگاه تمام عیار ساخته که از مک بوکی که معرفی کردیم هم ارزانتر است. با این حال این لپتاپ ایسر نیز ارزان قیمت نیست و بابت آن باید هزینهی بالایی را پرداخت کنید.

  • VGA :GEFORCE RTX 3050
  • آی سی بایوس لپ تاپ 512KB 3V
  • مکا ایران؛
  • مدل پردازنده گرافیکی: 4G NVIDIA GeForce RTX 3050
  • کیفیت ساخت خوب

من حقیقتش میخوام یک لپ تاپ خوب برای گیمینگ بخرم، اما میتونم نهایتش تا 15 میلیون تومان هزینه کنم. اگه هست لطفا معرفیش کنید ممنون از شما. سلام واقعیتش بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 15 میلیون تومان در این اوضاع و قیمت ها اصلا پیدا نمیشه. لپ تاپ های گیمینگ قدرت بسیار بالایی دارند و این قدرت بالا در قیمت گذاری آنها تاثیر بسیار بالایی گذاشته است. پس با 15 میلیون تومان نمیتوانید لپ تاپ گیمینگی رو پیدا کنید. سلام این لپتاپ هایی که معرفی کردید دارای اثر انگشت هست؟ سلام خیر این مدل های فاقد اثر انگشت هستند. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. وب سایت هلورین در تاریخ 99/4/1 فعالیت خود را در زمینه ارائه راهنمای خرید و معرفی محصولات برتر در زمینه های خانه و آشپزخانه، لوازم آرایشی، بهداشتی و سلامت، مد و پوشاک و… تیم هلورین همواره سعی می کند که بهترین ها را برای شما آماده کند تا شما خریدی مطمئن و هوشمندانه را تجربه کنید. لپ تاپ استوک رندرینگ تیم ما با جمع آوری و بررسی دقیق محصولات سعی می کند بهترین راهنمای خرید و بهترین محصولات را برایتان آماده کند. نا گفته نماند که فعلا ما هیچ محصولی برای فروش نداریم و فقط محصولات برتر را به شما معرفی می کنیم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 464
  • بازدید سال : 496
  • بازدید کلی : 667
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی