loading...

غروب دلگیر

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 25
6 بهمن 1401 زمان : 12:16

8 دلیلی که جارو شارژی شما آن چیزی نیست

جارو شارژی شیائومیشما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروشارژی شیائومی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و قیمت جارو شیائومی G11 دیگر کاربران بپردازید. کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر جاروشارژی شیائومی صرفه جویی کنید. 1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات جاروشارژی شیائومی تماس حاصل نمایید یا به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید. 2. برای استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید. 3. بعد از تماس، مشخصات شما ثبت می گردد و نام تکنسین با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود. تعمیرکار جاروشارژی شیائومی ظرف کمتر از یک ساعت جهت عیب یابی و تعمیرات در محل حضور پیدا می کند. 4. بعد از اتمام خدمات تعمیر جارو شارژی شیائومی به شما فاکتور رسمی و ضمانتنامه تقدیم می گردد. 5. در نهایت از شما بابت رضایتمندی از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروشارژی شیائومی نظرسنجی می شود.

  • ابعاد: ارتفاع * عرض * طول (میلی متر ): ۷۳ * ۷۶ * ۳۳۶
  • جارو شارژی مدل پارویی انتخاب کنیم یا دستی؟
  • مدت زمان دوام باتری در حالت قدرت کم: حداکثر 65 دقیقه
  • قدرت کامل خروجی: 10 دقیقه
  • وزن: 1.2 کیلوگرم
  • دارای مخزن آب مغناطیسی قابل جداشدن
  • جارو شارژی آ ا گ مدل CX8-2-80 O

جاروشارژیجاروشارژی، یک محصول با طراحی زیبا و کاربردی است که از توان مکش بالا و قیمت مناسبی در مقایسه با قابلیتهايش بهره میبرد. همچنین برای مواقعی که استفاده از جاروبرقی وقت زیادی می گیرد بسیار کاربردی است. جاروشارژی می تواند به راحتی مانند یک جاروبرقی پر سرعت مکان های مورد نظر شما را تمیز کند. جاروشارژی ها معمولا در نوع دستی، ایستاده و دو کاره (ایستاده و دستی) می باشند. جاروشارژی را می توان با توجه به بی سیم بودن آن، در خانه و گاراژ بکار برد. جاروشارژی قدرت مکش قابل توجهی دارد؛ به طوری که بر سطح فرش، پارکت، سرامیک و کف چوبی بسیار عالی عمل میکند و باعث میشود کل خانه با یک بار جارو کردن، کاملا تمیز شود. از جاروشارژی همچنین می توان در خانه جهت تمیز کردن و دسترسی به مکان های دشوار مانند صفحه کلید کامپیوتر، فواصل داخل مبلمان و غیره استفاده کرد. باتری جاروشارژی ها اغلبNIMH یا Li-Ion می باشد.

مراقب باشید: 10 جارو شارژی اشتباهات

xiaomi trucleanاست که باید آنها را فراموش نکنید. جارو شارژی برای چه فضاهایی مناسب است؟ با توجه به آنکه جارو شارژی در دو نوع پارویی و دستی طراحی شدهاند شما بسته به اینکه برای چه فضاهایی این جارو را در نظر دارید میتوانید مدل مدنظرتان را انتخاب کنید. به طور معمول جارو شارژیهای دستی جای کمتری اشغال میکنند و وزن کمی دارند. همچنین جاروهای پارویی راحتتر هستند و برای تمیز کردن گوشههای خانه میتوانند بهراحتی استفاده شوند. البته برخی از مدلهای جاروشارژی پارویی به گونهای طراحی شدهاند که برای سطح باریک، کنج دیوارها و مناطقی که دسترسی دشواری دارند مناسب نیستند. جارو شارژی همانطور که از اسم آن مشخص است برای مدتی باید در شارژ باشد و سپس بدون سیم و برق به کار گرفته شود. مدت زمان کارکرد جاروشارژیها متفاوت است؛ اما شما میتوانید به طور متناوب میانگین 10 دقیقه از آن استفاده کنید. البته برخی از جارو شارژیها نیز هستند که تا چند ساعت شارژ را نگه میدارند؛ اما قاعدتا قیمت بالایی نیز دارند که در برخی موارد با قیمت یک جاروبرقی برابری میکند.

چگونه جارو شارژی درست کنیم

برای مثال، بسته به توان باتری محصولات موجود در بازار، دستگاهها در بین ۸ تا ۱۲ ساعت شارژ میشوند و میتوان از ظرفیت باتری آنها استفاده نمود. به یاد داشته باشید که کاربردیترین و بادوامترین باتری موجود در محصولات کاربردی، باتری لیتیومی است. باتریهای لیتیومی از طول عمر بسیار بالایی برخوردارند و میتوان روی قابلیتهای آنها حساب ویژهای باز کرد. به عنوان نمونه، باتری یکی از کاربردیترین جارو شارژیهای موجود در بازار، در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ ساعت شارژ میشود و پس از آن، میتوان به مدت ۴۰ دقیقه از دستگاه کار کشید. از جمله نکات بسیار مهمی که میتواند به تجربه کاربری حرفهایتری منجر شود، دقت به قابلیت مکش جارو شارژی مورد نظر است. بسیاری از جارو شارژیهای موجود در بازار، به صورت پیشفرض، از قابلیت مکش انواع اجسام برخوردار شدهاند، اما نکته ظریف اینجاست که بعضی مدلها قدرت مکش مایعات را هم دارند و این قابلیت میتواند رضایت شما را جلب کند. پس اگر برای شما مهم است که بتوانید با استفاده از جارو شارژی، علاوه بر اجسام خشک، مایعات را هم سه سوته پاک کنید، این ویژگی مهم را مد نظر داشته باشید. یکی از ویژگیهای مهمی که باعث میشود کاربران از کاربری و عملکرد جارو شارژی رضایت داشته باشند، حجم مخزن تعبیه شده در محصول مورد نظر است. بدیهی است که هر قدر حجم مخزن جارو شارژی بیشتر باشد، میتوان روی قابلیتهای بیشتر آن تمرکز کرد. حجم کم مخزن بعضی از جاروهای شارژی موجود در بازار باعث میشود کاربران هر بار برای خالی کردن مخزن، دچار دردسر شوند. در عوض، جارو شارژیهایی که دارای مخزن حجیمتر و بزرگتر هستند، به مراتب دیرتر پر میشوند و لازم نیست در یک مدت زمان کوتاه، برای خالی کردن آن اقدام کرد.

جاروشارژیجارو شارژی تک منظوره بخریم یا دو منظوره؟ این در حالی است که خرید جارو شارژی دو منظوره برای منزل انتخاب بهتری است. جارو شارژی ها دو منظوره این امکان را به شما میدهند تا اگر آب روی زمین ریخته است با خیال راحت ان را با جارو شارژی خود جمع آوری کنید. در حالت کلی معمولاً جنس بدنه تمام جاروهای شارژی دستی از پلاستیک فشرده می باشند که دارای وزن بسیار کم بوده و به هیچ عنوان هنگام استفاده احساس خستگی ایجاد نمی کند. ولی از طرفی این بدنه ها می توانند آسیب پذیر باشند و ممکن است در مقابل ضربه و یا افتادن مشکل و یا شکستگی به وجود بیاید. به همین دلیل شما هنگام استفاده از این جاروها و هنگام جدا کردن قطعات برای تمیز کردن بهتر است مراقب باشید. بهترین برند جارو شارژی موجود در بازار کدام است؟ پیش از آنکه به سراغ معرفی بهترین جاروشارژی های موجود در بازار برویم، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بهترین جارو شارژی همواره به معنای گران قیمت ترین آن نیست.

بدون اضافی خطا با جارو شارژی

مقرون به صرفه بودن قیمت: در مقایسه با جاروبرقی، قیمت جارو شارژی مناسبتر است. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که براساس برند تولیدکننده جارو شارژی، قیمتهای مختلفی نیز برای آن درنظر گرفته میشود. معایب جارو شارژی چیست؟ کم بودن ظرفیت دستگاه: محفظه جارو شارژی کوچک بوده و برای نظافت سریع مناسب است و به همین دلیل بعد از تمیز کردن باید سریع آن را خالی کنید. نیاز به شارژ شدن دارد: علاوه بر اینکه شارژی بودن جارو یک مزیت به حساب میآید، اما گاهی به عیب تبدیل میشود. اگر برنامهریزی درستی نداشته باشید، ممکن است در حین تمیز کردن شارژ جارو تمام شود و دیگر نتوانید ادامه نظافت را انجام دهید. به طول عمر باتری وابسته است: اگر در هنگام خرید جارو شارژی به طول عمرو کیفیت باتری توجه نکنید، ممکن است باتری به سرعت خراب شود و دیگر نتوانید از جارو شارژی استفاده کنید. جارو شارژی دسته بلند: اگر میخواهید کف زمین را جارو بکشید، میتوانید مدل دستهدار را تهیه کنید.

جارو شارژیجارو شارژی بوش یکی از خصوصیات بارزی که دارد، دوام و توانایی بالای باتری آن است. وظیفه و کارکرد فیلتر جارو شارژی جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و غبار و به طور کلی آلودگی به داخل موتور است. زیرا در صورت ورود آلودگی و گرد و خاک به داخل موتور، عملکرد دستگاه دچار اختلال می شود. این فیلتر باید به صورت دوره ای و پس از چند بار استفاده باید تعویض شود. غلتک جارو شارژی کی دیگر از اجزای آن است که محل قرار گیری سر دستگاه می باشد. این بخش از دستگاه، در زمان نظافت سطوح مختلف ارتباط مستقیمی دارد. جمع شدن مو و پرز در داخل آن سبب اختلال در روند کار غلتک می شود. در این صورت دستگاه با کاهش مکش مواجهه می شود. کارکرد پایه جارو شارژی در زمانی است که شارژ باتری دستگاه به اتمام رسیده و نیاز به شارژ مجدد دارد. پس از چند ساعت استفاده از جارو شارژی، دستگاه نیاز به شارژ پیدا می کند و با قرار دادن آن بر روی پایه می توان آن را شارژ نمود. تعمیر جارو شارژی نیز همانند تعمیر جارو برقی آاگ و یا جارو برقی الکترولوکس نیاز به داشتن تخصص و مهارت دارد. پس در صورت مواجه با مشکل در کارکرد جارو شارژی خود بهتر است با متخصصین این امر تماس بگیرید و از آن ها درخواست کمک نمایید. راه حل را از این وب سایت مورد مطالعه قرار دهید.

جاروشارژیمدلهای دستی نسبت به پارویی دارای وزنی کم تر هستند و به راحتی میتوانید آنها را جا به جا کنید. همچنین این مدلها با ابعاد کوچکی که دارند برای تمیز کردن نواحی مانند کنجها و سطوح باریک که دسترسی به آنها دشوار است مناسب تراند. این نوع از جارو شارژیها براحتی در کمد، کشو و ماشین شما جای میگیرند و همیشه در دسترس شما خواهند بود. بدنهی جارو شارژیهای دستی معمولا از جنس پلاستیک مقاوم است اما مراقب باشید ضربه شدید به بدنهی آن وارد نشود. نوع دیگری از جارو شارژیها مدلهای پارویی (جارو شارژیهای عصایی) هستند. این مدلها از نظر ظاهر تقریبا مانند جاروبرقی و بخارشوی هستند و بیشتر برای تمیز کردن کف زمین یا نواحی بلند به کار میروند. جارو شارژیهای پارویی به دلیل داشتن دستهی بلند برای افرادی که دارای مشکلات جسمی و کمر درد هستند مناسب است و بدون خم شدن میتوانند تمامی نواحی را تمیز کنند. در این مدلها معمولا سری جارو قابل جدا شدن است و میتوانید از آنها بصورت جارو شارژی دستی نیز استفاده کنید. برند های بوش، سامسونگ، دوو، بلک اند دکر از جمله برند های محبوب و معتبر خارجی هستند که کیفیت بالایی در ساخت جارو شارژی دارند. اما برند های ایرانی مانند پارس خزر نیز تولید کننده این جارو ها است که کیفیت مطلوبی دارند و به نسبت قیمت کمتری نسبت به نمونه خارجی خود دارند.

  • موتور جارو شارژی را بررسی نمایید
  • وزن: 2.2 کیلوگرم
  • پر بودن بیش از مخزن جاروشارژی
  • وزن: 3 کیلوگرم
  • انعطاف حرکتی زیاد تر نسبت به جاروبرقی ها
  • خانه و آشپزخانه
  • وزن فوق سبک و قابل حمل

جاروشارژیدر ادامه، لازم است با تمامی انواع جارو شارژیهای موجود در بازار آشنا شوید. به طور کلی، 2 نوع جارو شارژی دستی و پارویی وجود دارند که هر یک از آنها قابلیتها و ویژگیهای خاص خودشان را دارند. اگر میخواهید از جارو شارژی برای تمیز کردن محیط خانه استفاده کنید، باید نوع پارویی (عصایی) آن را خریداری کنید. البته جارو شارژی دستی هم به صورت اختصاصی برای تمیز کردن محیطهای داخلی اتومبیل شخصی ساخته شده است تا با استفاده از آن بتوان تمامی نیازهای مورد نظر را برطرف کرد. گام نهایی در راهنمای خرید جارو شارژی، بررسی و شناسایی برندهای تولیدکننده فعال در بازار محصولات خانگی است که در ادامه، با آنها نیز آشنا خواهید شد. انواع جارو شارژی چه ویژگیهایی دارند؟ همانطور که در ابتدای راهنمای خرید جارو شارژی اشاره کردیم، در ابتدا باید تمامی قابلیتها و ویژگیهای اساسی یک محصول کاربردی را شناسایی و بررسی کنیم. پیش از آنکه به ادامه این بخش از مطلب بپردازیم، لازم است تا یک نکته مهم در رابطه با قیمت محصولات موجود در بازار را زیر ذرهبین ببریم.

جاروشارژیاز آن می توان به عنوان قلب جارو شارژی نیز یاد کرد. این قسمت از جارو شارژی وظیفه روشن کردن آن را بر عهده دارد و سایر بخش ها را با یکدیگر هماهنگ می سازد. کار موتور مکش گرد و غبار و آلودگی است و اگر به درستی کار نکند، امکان تمیزی و نظافت با جارو شارژی میسر نمی شود. یکی دیگر از قطعات و اجزای جارو شارژی، کیسه آن است. کارکرد این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا آلودگی ها و گرد و غبار را در خود جمع می کند و مانع از آسیب رساندن به موتور می شود. کیسه جارو شارژی در دو نوع یک بار مصرف و دائمی تولید و ساخته می شود. باتری در ساختار جارو شارژی به عنوان منبع تغذیه عمل می کند. برای روشن شدن دستگاه باید به میزان لازم در خود انرژی ذخیره کند تا به درستی کار کند. به طور معمول در ساخت جارو شارژی از باتری های 12 ولتی استفاده می کنند که تا 20 دقیقه زمان لازم دارد تا به خوبی شارژ شود.

8 دلیلی که جارو شارژی شما آن چیزی نیست

جارو شارژی شیائومیشما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر جاروشارژی شیائومی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و قیمت جارو شیائومی G11 دیگر کاربران بپردازید. کاربران گرامی؛ با استفاده از خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد علاوه بر بهره مندی از قطعات فابریک تا 75% در هزینه های تعمیر جاروشارژی شیائومی صرفه جویی کنید. 1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات جاروشارژی شیائومی تماس حاصل نمایید یا به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید. 2. برای استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید. 3. بعد از تماس، مشخصات شما ثبت می گردد و نام تکنسین با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود. تعمیرکار جاروشارژی شیائومی ظرف کمتر از یک ساعت جهت عیب یابی و تعمیرات در محل حضور پیدا می کند. 4. بعد از اتمام خدمات تعمیر جارو شارژی شیائومی به شما فاکتور رسمی و ضمانتنامه تقدیم می گردد. 5. در نهایت از شما بابت رضایتمندی از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروشارژی شیائومی نظرسنجی می شود.

  • ابعاد: ارتفاع * عرض * طول (میلی متر ): ۷۳ * ۷۶ * ۳۳۶
  • جارو شارژی مدل پارویی انتخاب کنیم یا دستی؟
  • مدت زمان دوام باتری در حالت قدرت کم: حداکثر 65 دقیقه
  • قدرت کامل خروجی: 10 دقیقه
  • وزن: 1.2 کیلوگرم
  • دارای مخزن آب مغناطیسی قابل جداشدن
  • جارو شارژی آ ا گ مدل CX8-2-80 O

جاروشارژیجاروشارژی، یک محصول با طراحی زیبا و کاربردی است که از توان مکش بالا و قیمت مناسبی در مقایسه با قابلیتهايش بهره میبرد. همچنین برای مواقعی که استفاده از جاروبرقی وقت زیادی می گیرد بسیار کاربردی است. جاروشارژی می تواند به راحتی مانند یک جاروبرقی پر سرعت مکان های مورد نظر شما را تمیز کند. جاروشارژی ها معمولا در نوع دستی، ایستاده و دو کاره (ایستاده و دستی) می باشند. جاروشارژی را می توان با توجه به بی سیم بودن آن، در خانه و گاراژ بکار برد. جاروشارژی قدرت مکش قابل توجهی دارد؛ به طوری که بر سطح فرش، پارکت، سرامیک و کف چوبی بسیار عالی عمل میکند و باعث میشود کل خانه با یک بار جارو کردن، کاملا تمیز شود. از جاروشارژی همچنین می توان در خانه جهت تمیز کردن و دسترسی به مکان های دشوار مانند صفحه کلید کامپیوتر، فواصل داخل مبلمان و غیره استفاده کرد. باتری جاروشارژی ها اغلبNIMH یا Li-Ion می باشد.

مراقب باشید: 10 جارو شارژی اشتباهات

xiaomi trucleanاست که باید آنها را فراموش نکنید. جارو شارژی برای چه فضاهایی مناسب است؟ با توجه به آنکه جارو شارژی در دو نوع پارویی و دستی طراحی شدهاند شما بسته به اینکه برای چه فضاهایی این جارو را در نظر دارید میتوانید مدل مدنظرتان را انتخاب کنید. به طور معمول جارو شارژیهای دستی جای کمتری اشغال میکنند و وزن کمی دارند. همچنین جاروهای پارویی راحتتر هستند و برای تمیز کردن گوشههای خانه میتوانند بهراحتی استفاده شوند. البته برخی از مدلهای جاروشارژی پارویی به گونهای طراحی شدهاند که برای سطح باریک، کنج دیوارها و مناطقی که دسترسی دشواری دارند مناسب نیستند. جارو شارژی همانطور که از اسم آن مشخص است برای مدتی باید در شارژ باشد و سپس بدون سیم و برق به کار گرفته شود. مدت زمان کارکرد جاروشارژیها متفاوت است؛ اما شما میتوانید به طور متناوب میانگین 10 دقیقه از آن استفاده کنید. البته برخی از جارو شارژیها نیز هستند که تا چند ساعت شارژ را نگه میدارند؛ اما قاعدتا قیمت بالایی نیز دارند که در برخی موارد با قیمت یک جاروبرقی برابری میکند.

چگونه جارو شارژی درست کنیم

برای مثال، بسته به توان باتری محصولات موجود در بازار، دستگاهها در بین ۸ تا ۱۲ ساعت شارژ میشوند و میتوان از ظرفیت باتری آنها استفاده نمود. به یاد داشته باشید که کاربردیترین و بادوامترین باتری موجود در محصولات کاربردی، باتری لیتیومی است. باتریهای لیتیومی از طول عمر بسیار بالایی برخوردارند و میتوان روی قابلیتهای آنها حساب ویژهای باز کرد. به عنوان نمونه، باتری یکی از کاربردیترین جارو شارژیهای موجود در بازار، در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۶ ساعت شارژ میشود و پس از آن، میتوان به مدت ۴۰ دقیقه از دستگاه کار کشید. از جمله نکات بسیار مهمی که میتواند به تجربه کاربری حرفهایتری منجر شود، دقت به قابلیت مکش جارو شارژی مورد نظر است. بسیاری از جارو شارژیهای موجود در بازار، به صورت پیشفرض، از قابلیت مکش انواع اجسام برخوردار شدهاند، اما نکته ظریف اینجاست که بعضی مدلها قدرت مکش مایعات را هم دارند و این قابلیت میتواند رضایت شما را جلب کند. پس اگر برای شما مهم است که بتوانید با استفاده از جارو شارژی، علاوه بر اجسام خشک، مایعات را هم سه سوته پاک کنید، این ویژگی مهم را مد نظر داشته باشید. یکی از ویژگیهای مهمی که باعث میشود کاربران از کاربری و عملکرد جارو شارژی رضایت داشته باشند، حجم مخزن تعبیه شده در محصول مورد نظر است. بدیهی است که هر قدر حجم مخزن جارو شارژی بیشتر باشد، میتوان روی قابلیتهای بیشتر آن تمرکز کرد. حجم کم مخزن بعضی از جاروهای شارژی موجود در بازار باعث میشود کاربران هر بار برای خالی کردن مخزن، دچار دردسر شوند. در عوض، جارو شارژیهایی که دارای مخزن حجیمتر و بزرگتر هستند، به مراتب دیرتر پر میشوند و لازم نیست در یک مدت زمان کوتاه، برای خالی کردن آن اقدام کرد.

جاروشارژیجارو شارژی تک منظوره بخریم یا دو منظوره؟ این در حالی است که خرید جارو شارژی دو منظوره برای منزل انتخاب بهتری است. جارو شارژی ها دو منظوره این امکان را به شما میدهند تا اگر آب روی زمین ریخته است با خیال راحت ان را با جارو شارژی خود جمع آوری کنید. در حالت کلی معمولاً جنس بدنه تمام جاروهای شارژی دستی از پلاستیک فشرده می باشند که دارای وزن بسیار کم بوده و به هیچ عنوان هنگام استفاده احساس خستگی ایجاد نمی کند. ولی از طرفی این بدنه ها می توانند آسیب پذیر باشند و ممکن است در مقابل ضربه و یا افتادن مشکل و یا شکستگی به وجود بیاید. به همین دلیل شما هنگام استفاده از این جاروها و هنگام جدا کردن قطعات برای تمیز کردن بهتر است مراقب باشید. بهترین برند جارو شارژی موجود در بازار کدام است؟ پیش از آنکه به سراغ معرفی بهترین جاروشارژی های موجود در بازار برویم، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که بهترین جارو شارژی همواره به معنای گران قیمت ترین آن نیست.

بدون اضافی خطا با جارو شارژی

مقرون به صرفه بودن قیمت: در مقایسه با جاروبرقی، قیمت جارو شارژی مناسبتر است. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که براساس برند تولیدکننده جارو شارژی، قیمتهای مختلفی نیز برای آن درنظر گرفته میشود. معایب جارو شارژی چیست؟ کم بودن ظرفیت دستگاه: محفظه جارو شارژی کوچک بوده و برای نظافت سریع مناسب است و به همین دلیل بعد از تمیز کردن باید سریع آن را خالی کنید. نیاز به شارژ شدن دارد: علاوه بر اینکه شارژی بودن جارو یک مزیت به حساب میآید، اما گاهی به عیب تبدیل میشود. اگر برنامهریزی درستی نداشته باشید، ممکن است در حین تمیز کردن شارژ جارو تمام شود و دیگر نتوانید ادامه نظافت را انجام دهید. به طول عمر باتری وابسته است: اگر در هنگام خرید جارو شارژی به طول عمرو کیفیت باتری توجه نکنید، ممکن است باتری به سرعت خراب شود و دیگر نتوانید از جارو شارژی استفاده کنید. جارو شارژی دسته بلند: اگر میخواهید کف زمین را جارو بکشید، میتوانید مدل دستهدار را تهیه کنید.

جارو شارژیجارو شارژی بوش یکی از خصوصیات بارزی که دارد، دوام و توانایی بالای باتری آن است. وظیفه و کارکرد فیلتر جارو شارژی جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و غبار و به طور کلی آلودگی به داخل موتور است. زیرا در صورت ورود آلودگی و گرد و خاک به داخل موتور، عملکرد دستگاه دچار اختلال می شود. این فیلتر باید به صورت دوره ای و پس از چند بار استفاده باید تعویض شود. غلتک جارو شارژی کی دیگر از اجزای آن است که محل قرار گیری سر دستگاه می باشد. این بخش از دستگاه، در زمان نظافت سطوح مختلف ارتباط مستقیمی دارد. جمع شدن مو و پرز در داخل آن سبب اختلال در روند کار غلتک می شود. در این صورت دستگاه با کاهش مکش مواجهه می شود. کارکرد پایه جارو شارژی در زمانی است که شارژ باتری دستگاه به اتمام رسیده و نیاز به شارژ مجدد دارد. پس از چند ساعت استفاده از جارو شارژی، دستگاه نیاز به شارژ پیدا می کند و با قرار دادن آن بر روی پایه می توان آن را شارژ نمود. تعمیر جارو شارژی نیز همانند تعمیر جارو برقی آاگ و یا جارو برقی الکترولوکس نیاز به داشتن تخصص و مهارت دارد. پس در صورت مواجه با مشکل در کارکرد جارو شارژی خود بهتر است با متخصصین این امر تماس بگیرید و از آن ها درخواست کمک نمایید. راه حل را از این وب سایت مورد مطالعه قرار دهید.

جاروشارژیمدلهای دستی نسبت به پارویی دارای وزنی کم تر هستند و به راحتی میتوانید آنها را جا به جا کنید. همچنین این مدلها با ابعاد کوچکی که دارند برای تمیز کردن نواحی مانند کنجها و سطوح باریک که دسترسی به آنها دشوار است مناسب تراند. این نوع از جارو شارژیها براحتی در کمد، کشو و ماشین شما جای میگیرند و همیشه در دسترس شما خواهند بود. بدنهی جارو شارژیهای دستی معمولا از جنس پلاستیک مقاوم است اما مراقب باشید ضربه شدید به بدنهی آن وارد نشود. نوع دیگری از جارو شارژیها مدلهای پارویی (جارو شارژیهای عصایی) هستند. این مدلها از نظر ظاهر تقریبا مانند جاروبرقی و بخارشوی هستند و بیشتر برای تمیز کردن کف زمین یا نواحی بلند به کار میروند. جارو شارژیهای پارویی به دلیل داشتن دستهی بلند برای افرادی که دارای مشکلات جسمی و کمر درد هستند مناسب است و بدون خم شدن میتوانند تمامی نواحی را تمیز کنند. در این مدلها معمولا سری جارو قابل جدا شدن است و میتوانید از آنها بصورت جارو شارژی دستی نیز استفاده کنید. برند های بوش، سامسونگ، دوو، بلک اند دکر از جمله برند های محبوب و معتبر خارجی هستند که کیفیت بالایی در ساخت جارو شارژی دارند. اما برند های ایرانی مانند پارس خزر نیز تولید کننده این جارو ها است که کیفیت مطلوبی دارند و به نسبت قیمت کمتری نسبت به نمونه خارجی خود دارند.

  • موتور جارو شارژی را بررسی نمایید
  • وزن: 2.2 کیلوگرم
  • پر بودن بیش از مخزن جاروشارژی
  • وزن: 3 کیلوگرم
  • انعطاف حرکتی زیاد تر نسبت به جاروبرقی ها
  • خانه و آشپزخانه
  • وزن فوق سبک و قابل حمل

جاروشارژیدر ادامه، لازم است با تمامی انواع جارو شارژیهای موجود در بازار آشنا شوید. به طور کلی، 2 نوع جارو شارژی دستی و پارویی وجود دارند که هر یک از آنها قابلیتها و ویژگیهای خاص خودشان را دارند. اگر میخواهید از جارو شارژی برای تمیز کردن محیط خانه استفاده کنید، باید نوع پارویی (عصایی) آن را خریداری کنید. البته جارو شارژی دستی هم به صورت اختصاصی برای تمیز کردن محیطهای داخلی اتومبیل شخصی ساخته شده است تا با استفاده از آن بتوان تمامی نیازهای مورد نظر را برطرف کرد. گام نهایی در راهنمای خرید جارو شارژی، بررسی و شناسایی برندهای تولیدکننده فعال در بازار محصولات خانگی است که در ادامه، با آنها نیز آشنا خواهید شد. انواع جارو شارژی چه ویژگیهایی دارند؟ همانطور که در ابتدای راهنمای خرید جارو شارژی اشاره کردیم، در ابتدا باید تمامی قابلیتها و ویژگیهای اساسی یک محصول کاربردی را شناسایی و بررسی کنیم. پیش از آنکه به ادامه این بخش از مطلب بپردازیم، لازم است تا یک نکته مهم در رابطه با قیمت محصولات موجود در بازار را زیر ذرهبین ببریم.

جاروشارژیاز آن می توان به عنوان قلب جارو شارژی نیز یاد کرد. این قسمت از جارو شارژی وظیفه روشن کردن آن را بر عهده دارد و سایر بخش ها را با یکدیگر هماهنگ می سازد. کار موتور مکش گرد و غبار و آلودگی است و اگر به درستی کار نکند، امکان تمیزی و نظافت با جارو شارژی میسر نمی شود. یکی دیگر از قطعات و اجزای جارو شارژی، کیسه آن است. کارکرد این قسمت از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا آلودگی ها و گرد و غبار را در خود جمع می کند و مانع از آسیب رساندن به موتور می شود. کیسه جارو شارژی در دو نوع یک بار مصرف و دائمی تولید و ساخته می شود. باتری در ساختار جارو شارژی به عنوان منبع تغذیه عمل می کند. برای روشن شدن دستگاه باید به میزان لازم در خود انرژی ذخیره کند تا به درستی کار کند. به طور معمول در ساخت جارو شارژی از باتری های 12 ولتی استفاده می کنند که تا 20 دقیقه زمان لازم دارد تا به خوبی شارژ شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 26
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 463
  • بازدید سال : 495
  • بازدید کلی : 666
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی