loading...

غروب دلگیر

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 24
چهارشنبه 13 مهر 1401 زمان : 10:56

لپ تاپ ها به دلیل کوچک بودن و اشغال فضای کم، بسیار کاربرد بیشتری دارند. ولی با این اوصاف این لپ تاپ ها هنگام تعویض و یا تعمیر نگرانی هایی به وجود می آورند. زیرا اکثر قطعات لپ تاپ ها به صورت پیوسته است و امکان جدا سازی آن ها وجود ندارد. ولی این قطعاتی که جدا می شوند را می توان جدا کرد و ارتقا داد. در این مقاله پروسه تعمیرات لپ تاپ را مورد بررسی قرار دادیم. تعمیرات لپ تاپ یک شغل کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد. فردی که به تعمیرات لپ تاپ اقدام می کند باید به طور اصولی این کار را آموزش دیده باشد. آموزشگاه فنی سازان یکی از آموزشگاه های برتر در آموزش انواع رشته های فنی و حرفه ای از جمله دوره تعمیرات لپ تاپ می باشد. آموزش تعمیرات لپ تاپ در آموزشگاه فنی سازان به صورت کاملا عملی و تحت نظر اساتید با تجربه صورت می گیرد. لپ تاپ استوک قیمت ابزار کامل و بروز تعمیرات موبایل برای هر کارآموز به طور جداگانه در کلاس موجود است و کارآموزان با دستان خود به صورت عملی به انجام تعمیرات و تمرین آموزش های استاد میپردازند. در طول دوره، تعمیرات کیس کامپیوتر نیز به کارآموزان به طور رایگان تدریس می شود. دوره های آموزشی در فنی سازان دارای ضمانت یادگیری می باشند و پس از دوره آموزشی مدرک معتبر و قابل تایید از سازمان فنی و حرفه ای به کارآموزا اعطاء می شود. همچنین اساتید پس از دوره به طور کامل کارآموزان را در بازار کار پشتیبانی می کنند.

  • طول عمر باتری
  • صفحه نمایش: 13.3″ diagonal FHD IPS (1,920 x 1,080)
  • Great kickstand
  • داشتن قابلیت بوت از طریق شبکه (PXE )
  • حافظه رم ۸ گیگابایت
  • پردازنده: اینتل مدل i7 11800H
  • در گاه کارت حافظه ندارد

در ضمن ما آزمایش خود را به روز کرده ایم و اکنون از سنسور X-Rite i1 Display Pro با توانایی بیشتری استفاده می کنیم. کالیبراسیون به کجی های گاما و وایت پوینت اشاره می کند ، اما همچنین باعث کاهش بیشتر روشنایی می شود. صفحه نیز کاملاً یکنواخت است و از انعکاس قابل توجهی در نور ناشی نمی شود ، اما سنسور ما در گوشه بالا سمت راست متوجه تغییر رنگ شده است. هنوز ، در وهله اول ، از این پنل برای کار دقیق رنگ استفاده نخواهید کرد. در واقع ، این صفحه کاملاً مناسب آنچه ایسوس TUF Gaming FX506 است را برآورده می کند: یک لپ تاپ گیمینگ مناسب ، که در آن نرخ رفرش ، زمان پاسخگویی سریعتر و Adaptive Sync به کار رفته است. علاوه بر این ، این پنل 144 هرتزی نیز 20٪ روشن تر از نسخه قبلی 120 هرتزی است که در FX505s اجرا شده است. پلت فرم Ryzen 4000 مهمترین بروزرسانی سخت افزاری این نسل است.

سرانجام ، مایکروسافت نسخه ای از Type Cover با شناسه اثر انگشت بیومتریک با قیمت ۱۵۹ دلار (۱۴۹ پوند ، ۲۴۹ دلار AU) دارد. درپوش صفحه کلید جدید ، اگرچه فقط به رنگ سیاه موجود است ، اما از Windows Hello برای ورود به سطح با یک فشار انگشت استفاده می کند. این اسکنر همچنین می تواند خریدهای برنامه را از Windows Store مجاز سازد و از آنجا که صفحه کلید با مدله های قبلی نیز سازگار است ، می توان از آن با Surface Pro 3 نیز استفاده کرد. لپ تاپ تبلت شو Surface Pro 4 تقریباً در هر تست حدود ۲۵٪ HP Spectre x360 2015 را شکست. در مورد MacBook Air سیزده اینچی ، امتیاز چند هسته ای آن Geekbench 3 (که پردازنده ها را در درجه اول آزمایش می کند) از آنچه Surface Pro 4 به آن رسیده است کمتر نیست. در انتهای روز ، تفاوت زیادی بین سرفیس پرو ۴ و رقبای آن در هنگام عملکرد روزمره وجود ندارد ، حتی اگر مک بوک ایر دارای باتری بزرگتری باشد.

دستگاههای جمع آوری شده و استوک بسیار تمیزند چرا؟ این دستگاهها پس از جمع آوری دوباره مورد بازبینی قرار میگیرد اکثر قطعات معیوب آن عوض می شود با یک سری مواد مصرفی نو (درام - تونر) آماده فروش به سایر کشورها بعنوان یک دستگاه استوک می گردد . خرید فروش لپ تاپ دست دوم چرا این دستگاهها باز سازی می شود؟ در کشوری که یک دستگاه رده خارج گردیده فروش مواد مصرفی و قطعات آن نیز قطع می شود تا دارندگان این دستگاهها بیشتر وادار و ترغیب به تعویض دستگاه خود با یک دستگاه آکبند گردند از طرفی در شرکت ارائه دهنده مقدار زیادی قطعات و مواد مصرفی موجود است که نمی خواهد آنها را در بازار داخلی ارائه کند پس بهترین راه این است که آنها را در دستگاههای دست دوم جایگزین کرده ومصرف کند تا دستگاه استوک آنها نیز هم وضعیت تمیز تری داشته و سریعتر و راحتتر مشتریان خارجی را جلب کنند… معایب دستگاه استوک چیست؟ 1- بازار دستگاههای استوک چنان گرم است که گاه (اغلب توسط دلالان ترکیه ای یا اماراتی ) بدون اتمام فرآیند ذکر شده بالایی خریداری میگردد یعنی این دلالان با مراجعه مستقیم خود به بانکها و ادارات…

لپ تاپ گیمینگ یا لپ تاپ مخصوص بازی دارای سخت افزاری قدرتمند برای پردازش تصویر است. در میان برندهای مختلف و لپ تاپهای متنوع موجود در بازار، شرکت اچ پی با طراحی و تولید سری لپ تاپ HP Pavilion Gaming توانست در میان گیمرها محبوبیت فراوانی پیدا کند. تمرکز این سری از لپتاپها بر روی پرازندهی گرافیکی و کارت گرافیک مجزای آنها بود. هر چه فرکانس پردازنده و کارت گرافیک بالاتر باشد تعداد فریم در هر ثانیه نیز بالاتر میرود. علاوه بر سخت افزار، باید به بدنه محکم و طراحی زیبای این سری اشاره کرد. لپتاپهای گیمینگ به پردازندههای قوی در بخشهای مرکزی و گرافیکی نیاز دارند. این ویژگی در لپتاپهای گیمینگ اچ پی به بهترین شکل ایجاد شده است. نمایشگر با کیفیت، صفحه کلید حرفهای، وضوح وب کم بالا و وزن سبک از دیگر ویژگیهای این برند میباشد که در بازار ایران سابقهی خوبی دارد. مشخصا در خط تولید این سری از لپ تاپهای اچ پی نیز، مدلهای مختلفی وجود دارد که با رجوع به صفحه محصول هر کدام از این مدلها میتوانید نقد و بررسی تخصصی آن را بخوانید.

  • اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • طراحی آلومینیومی شیک و مقاوم
  • شروع کننده موضوع soheyl14
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
  • درایو نوری: DVD RW Lightscribv
  • Vostro: لپتاپ و کامپیوترهای اداری و عموما سبک

2.2 اینچ مربعی برخوردار است . ساختار این تاچ پد ترکیبی از کلیک پد و تاچ پد است ؛ روی پد لمسی ، هیچ دکمه ای وجود ندارد . تنها سه دکمه در قسمت بالایی تاچ پد قرار دارند که که در ترکیب با پوینت استیک ، کارایی بالایی از خود نشان می دهند . دکمه های عملیاتی که معمولا در قسمت پایینی تاچ پد دیده اید ، همچنان وجود دارند ، اما از نظر فیزیکی قابل رویت نیستند . تبلت ویندوزی Lenovo Yoga 260 ، با استفاده از قدرت پردازشی اینتل Core i5 6200U به اجرای دستورات و برنامه ها می پردازد . این پردازنده نسل ششم اینتل با استفاده از دو هسته پردازشی ، قادر است دستورات چهار رشته را با فرکانس 2.3 گیگاهرتز در ثانیه مدیریت و اجرا نماید . در ترکیب با این پردازنده محاسباتی ، پردازنده گرافیکی Intel HD 520 نیز وجود دارد که با توجه به ظرفیت قابل توجه رم گرافیکی ، قادر است بدون تاخیر برنامه های سبک گرافیکی همچون فتوشاپ را اجرا نماید .

  • لپ تاپ استوک Lenovo
  • پورت : HDMIدارد
  • کیبرد لپتاپ دل
  • مشخصات حافظه داخلی 128 گیگاابایت حافظه داخلی از نوع SSD
  • پردازنده: نسل هشتم Intel Core i5 - i7
  • حافظه: حداقل 256GB M.2 NVMe™ PCIe® 3.0 SSD

در این مطلب با بهترین لپ تاپ های اقتصادی و دانشجویی از برندهای ایسوس، لنوو، ایسر و اچپی آشنا میشوید. همزمان با آغاز فصل پاییز و شروع نیمسال تحصیلی دانشگاهها، بسیاری از دانشجویان به دنبال خرید لپ تاپ برای سال تحصیلی جدید هستند. یک لپ تاپ با کیفیت و مناسب، وسیلهای است که هر دانشجویی برای انجام کارهای درسی، تحقیقات، ارائهها و غیره نیاز دارد. در این شرایط بد اقتصادی بسیاری از دانشجویان به دنبال خرید یک لپ تاپ دانشجویی با کیفیت و با قیمت اقتصادی هستند و قیمت لپ تاپ در کنار کیفیت آن به مهمترین معیارهای خرید دانشجویان تبدیل شده است. در حال حاضر برندهایی همچون لنوو، ایسوس، ایسر و HP لپتاپهای متنوعی در بازار دارند که برخی از آنها با وجود قیمت مناسب از مشخصات قدرتمندی بهره میبرند و برای انجام کارهای روزانه و دانشجویی مناسب هستند. لپ تاپ X543MA-GQ1012 یکی از بهترین لپ تاپهای پایینرده بازار است.

پردازندهی مرکزی Core i7 6700HQ اینتل، پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 980M انویدیا، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و حافظهی داخلی هیبریدی متشکل از یک ترابایت HDD و ۲۵۶ گیگابایت SSD، بخش اصلی سخت افزاری آن را تشکیل میدهند. وظیفه توان رسانی به این لپ تاپ از طریق یک باتری ۸ سلولی با ظرفیت ۹۲ وات ساعت انجام می شود. این لپ تاپ می تواند تا ۶ ساعت در حالت وب گردی روشن بماند، البته اگر از آن برای بازی های رایانه ای سنگین استفاده کنید ممکن است این زمان کوتاه تر شود. بر روی بدنه آن یک Mini DisplayPort، یک HDMI، چهار پورت USB 3.0 و پورت LAN تعبیه شده است. لپ تاپ مذکور با قیمت مناسب و امکانات قابل قبولی به بازار ارائه شده است. ۱۳۶۶ می باشد که برای دانش آموزان و دانشجویان یک گزینه خوب و منطقی به شمار می رود. هارد درایو ۵۰۰ گیگابایت با ۵۴۰۰rpm و پردازنده گرافیکی HD اینتل است، رم آن ۴ گیگابایت و دارای درگاه USB2.0 و USB3.0 به همراه خروجی HDMI می باشد. وزن این لپ تاپ اندکی بالا و در حدود ۲٫۱۳ کیلوگرم است. بنابراین حمل و نقل آن اندکی دشوار است و ممکن است کاربر را خسته کند. لپ تاپ استوک msi نوع صفحه کلید آن ارگونومیک و دارای number pad می باشد.

قصد دارم هارد SSD 256 GB را به 500 GB SSD ارتقا دهم. کیفیت صفحه نمایش واقعا خوب است و خیلی سریع اجرا می شود ، در تست های من رتبه بندی خوبی اخذ کرد و همچنین دوست دارم RAM و حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا بدهم . 3 اسلات USB دارد که برای من کافی است. پسرم لپ تاپ می خواست و من سرانجام تسلیم شدم. من از او خواستم یک لپ تاپ مناسب با قیمت خوبپیدا کند و او این را پیدا کرد. با اکراه تسلیم شدم. ما این لپ تاپ را به مناسبت تولد پسرم دریافت کردیم تا بتواند بازی Fortnite را روی آن انجام دهد. اولین بار که آن را روشن کرد پیغامی خطا داد مبنی بر اینکه مشکلی در فن خنک کننده وجود دارد و کامپیوتر باید خاموش شود. پس از چند بار صحبت و چند بار پشت سر هم با خدمات مشتری HP فکر کردم که مشکل برطرف شده است. با این حال ، دوباره شروع به دادن همان پیام کرد. من دوباره با HP تماس گرفتم و آنها گفتند که باید رایانه را برای سرویس ارسال کنم . حتی اگر این یک رایانه کاملاً جدید باشد ، بدون اینکه ابتدا سرویس دهی کنید ، جایگزین آن نخواهند شد. باید آن را پس بفرستم و 2 هفته بدون کامپیوتر باشم. این بسیار ناامیدکننده بوده است و آن چیزی نیست که انتظار دارم هنگام خرید یک رایانه کاملاً جدید!

  1. لپ تاپ لنوو ideapad 5
  2. HP 250-G7-C
  3. اندازه صفحه نمایش14 اینچ
  4. کیبورد با نور پس زمینه
  5. لپ تاپ 14 اینچی (مانند مدل مدل V401UQ - B)
  6. اندازه صفحه نمایش: 1920×1080 پیکسل
  7. وجود سیستم گرافیکی شرکت های nvida geforce در لپ تاپ

می توانید از املاک و مستغلات، اتومبیل ها، وسایل الکترونیکی و حتی کتاب ها، لوازم آرایش و کفش ها دیدن کنید. شما محصولاتی با قیمت بسیار ارزانتر در این سایت پیدا خواهید کرد زیرا بیشتر آنها دست دوم هستند. برای تحویل نیز میتوانید مستقیماً با فروشنده تماس گرفته و در مورد مکانی که باید جنس را تحویل بگیرید صحبت کنید. اگر می خواهید تبلیغات خود را برای بازدید بیشتر برجسته کنید، باید هر ماه هزینه مشخصی را نیز بپردازید. وبسایت AliBaba (علی بابا) یکی دیگر از مقاصد خرید آنلاین است که همه چیز از لوازم آرایش تا لوازم الکترونیکی را ارائه می دهد. مشابه آمازون و Noon، این وب سایت نیز خدمات تحویل و حمل و نقل حصولات را با هزینه ارائه می دهد. البته برای سفارش های بیش از 100 درهم، تحویل رایگان دارند. این سایت همچنین فروش عمده های زیادی دارد. لپ تاپ دست دوم گیمینگ اگر هم اکنون علاقه مند به خرید گوشی موبایل یا لپ تاپ جدید هستید، از فروشگاه اینترنتی لوازم الکترونیکی Ubuy دیدن کنید. این وب سایت قطب آنلاین الکترونیک است و طیف گسترده ای از تخفیف های خوب از برندهای تجاری معتبر را ارائه می دهد. همچنین می توانید محصولات دیگری مانند لباس، ماسک و غیره را نیز در این وب سایت پیدا کنید. باید گفت خرید از دبی تجربه بسیار جالبی است که میتوانید با تور دبی و همچنین تور دبی نوروز 1401 آن را تجربه کنید. برای رزرو تور دبی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز در تماس باشید. اگر هم قصد خرید از دبی آنلاین را دارید را حتما به وبسایت های یاد شده مراجعه نمایید.

لپ تاپ ها به دلیل کوچک بودن و اشغال فضای کم، بسیار کاربرد بیشتری دارند. ولی با این اوصاف این لپ تاپ ها هنگام تعویض و یا تعمیر نگرانی هایی به وجود می آورند. زیرا اکثر قطعات لپ تاپ ها به صورت پیوسته است و امکان جدا سازی آن ها وجود ندارد. ولی این قطعاتی که جدا می شوند را می توان جدا کرد و ارتقا داد. در این مقاله پروسه تعمیرات لپ تاپ را مورد بررسی قرار دادیم. تعمیرات لپ تاپ یک شغل کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد. فردی که به تعمیرات لپ تاپ اقدام می کند باید به طور اصولی این کار را آموزش دیده باشد. آموزشگاه فنی سازان یکی از آموزشگاه های برتر در آموزش انواع رشته های فنی و حرفه ای از جمله دوره تعمیرات لپ تاپ می باشد. آموزش تعمیرات لپ تاپ در آموزشگاه فنی سازان به صورت کاملا عملی و تحت نظر اساتید با تجربه صورت می گیرد. لپ تاپ استوک قیمت ابزار کامل و بروز تعمیرات موبایل برای هر کارآموز به طور جداگانه در کلاس موجود است و کارآموزان با دستان خود به صورت عملی به انجام تعمیرات و تمرین آموزش های استاد میپردازند. در طول دوره، تعمیرات کیس کامپیوتر نیز به کارآموزان به طور رایگان تدریس می شود. دوره های آموزشی در فنی سازان دارای ضمانت یادگیری می باشند و پس از دوره آموزشی مدرک معتبر و قابل تایید از سازمان فنی و حرفه ای به کارآموزا اعطاء می شود. همچنین اساتید پس از دوره به طور کامل کارآموزان را در بازار کار پشتیبانی می کنند.

  • طول عمر باتری
  • صفحه نمایش: 13.3″ diagonal FHD IPS (1,920 x 1,080)
  • Great kickstand
  • داشتن قابلیت بوت از طریق شبکه (PXE )
  • حافظه رم ۸ گیگابایت
  • پردازنده: اینتل مدل i7 11800H
  • در گاه کارت حافظه ندارد

در ضمن ما آزمایش خود را به روز کرده ایم و اکنون از سنسور X-Rite i1 Display Pro با توانایی بیشتری استفاده می کنیم. کالیبراسیون به کجی های گاما و وایت پوینت اشاره می کند ، اما همچنین باعث کاهش بیشتر روشنایی می شود. صفحه نیز کاملاً یکنواخت است و از انعکاس قابل توجهی در نور ناشی نمی شود ، اما سنسور ما در گوشه بالا سمت راست متوجه تغییر رنگ شده است. هنوز ، در وهله اول ، از این پنل برای کار دقیق رنگ استفاده نخواهید کرد. در واقع ، این صفحه کاملاً مناسب آنچه ایسوس TUF Gaming FX506 است را برآورده می کند: یک لپ تاپ گیمینگ مناسب ، که در آن نرخ رفرش ، زمان پاسخگویی سریعتر و Adaptive Sync به کار رفته است. علاوه بر این ، این پنل 144 هرتزی نیز 20٪ روشن تر از نسخه قبلی 120 هرتزی است که در FX505s اجرا شده است. پلت فرم Ryzen 4000 مهمترین بروزرسانی سخت افزاری این نسل است.

سرانجام ، مایکروسافت نسخه ای از Type Cover با شناسه اثر انگشت بیومتریک با قیمت ۱۵۹ دلار (۱۴۹ پوند ، ۲۴۹ دلار AU) دارد. درپوش صفحه کلید جدید ، اگرچه فقط به رنگ سیاه موجود است ، اما از Windows Hello برای ورود به سطح با یک فشار انگشت استفاده می کند. این اسکنر همچنین می تواند خریدهای برنامه را از Windows Store مجاز سازد و از آنجا که صفحه کلید با مدله های قبلی نیز سازگار است ، می توان از آن با Surface Pro 3 نیز استفاده کرد. لپ تاپ تبلت شو Surface Pro 4 تقریباً در هر تست حدود ۲۵٪ HP Spectre x360 2015 را شکست. در مورد MacBook Air سیزده اینچی ، امتیاز چند هسته ای آن Geekbench 3 (که پردازنده ها را در درجه اول آزمایش می کند) از آنچه Surface Pro 4 به آن رسیده است کمتر نیست. در انتهای روز ، تفاوت زیادی بین سرفیس پرو ۴ و رقبای آن در هنگام عملکرد روزمره وجود ندارد ، حتی اگر مک بوک ایر دارای باتری بزرگتری باشد.

دستگاههای جمع آوری شده و استوک بسیار تمیزند چرا؟ این دستگاهها پس از جمع آوری دوباره مورد بازبینی قرار میگیرد اکثر قطعات معیوب آن عوض می شود با یک سری مواد مصرفی نو (درام - تونر) آماده فروش به سایر کشورها بعنوان یک دستگاه استوک می گردد . خرید فروش لپ تاپ دست دوم چرا این دستگاهها باز سازی می شود؟ در کشوری که یک دستگاه رده خارج گردیده فروش مواد مصرفی و قطعات آن نیز قطع می شود تا دارندگان این دستگاهها بیشتر وادار و ترغیب به تعویض دستگاه خود با یک دستگاه آکبند گردند از طرفی در شرکت ارائه دهنده مقدار زیادی قطعات و مواد مصرفی موجود است که نمی خواهد آنها را در بازار داخلی ارائه کند پس بهترین راه این است که آنها را در دستگاههای دست دوم جایگزین کرده ومصرف کند تا دستگاه استوک آنها نیز هم وضعیت تمیز تری داشته و سریعتر و راحتتر مشتریان خارجی را جلب کنند… معایب دستگاه استوک چیست؟ 1- بازار دستگاههای استوک چنان گرم است که گاه (اغلب توسط دلالان ترکیه ای یا اماراتی ) بدون اتمام فرآیند ذکر شده بالایی خریداری میگردد یعنی این دلالان با مراجعه مستقیم خود به بانکها و ادارات…

لپ تاپ گیمینگ یا لپ تاپ مخصوص بازی دارای سخت افزاری قدرتمند برای پردازش تصویر است. در میان برندهای مختلف و لپ تاپهای متنوع موجود در بازار، شرکت اچ پی با طراحی و تولید سری لپ تاپ HP Pavilion Gaming توانست در میان گیمرها محبوبیت فراوانی پیدا کند. تمرکز این سری از لپتاپها بر روی پرازندهی گرافیکی و کارت گرافیک مجزای آنها بود. هر چه فرکانس پردازنده و کارت گرافیک بالاتر باشد تعداد فریم در هر ثانیه نیز بالاتر میرود. علاوه بر سخت افزار، باید به بدنه محکم و طراحی زیبای این سری اشاره کرد. لپتاپهای گیمینگ به پردازندههای قوی در بخشهای مرکزی و گرافیکی نیاز دارند. این ویژگی در لپتاپهای گیمینگ اچ پی به بهترین شکل ایجاد شده است. نمایشگر با کیفیت، صفحه کلید حرفهای، وضوح وب کم بالا و وزن سبک از دیگر ویژگیهای این برند میباشد که در بازار ایران سابقهی خوبی دارد. مشخصا در خط تولید این سری از لپ تاپهای اچ پی نیز، مدلهای مختلفی وجود دارد که با رجوع به صفحه محصول هر کدام از این مدلها میتوانید نقد و بررسی تخصصی آن را بخوانید.

  • اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ
  • طراحی آلومینیومی شیک و مقاوم
  • شروع کننده موضوع soheyl14
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
  • درایو نوری: DVD RW Lightscribv
  • Vostro: لپتاپ و کامپیوترهای اداری و عموما سبک

2.2 اینچ مربعی برخوردار است . ساختار این تاچ پد ترکیبی از کلیک پد و تاچ پد است ؛ روی پد لمسی ، هیچ دکمه ای وجود ندارد . تنها سه دکمه در قسمت بالایی تاچ پد قرار دارند که که در ترکیب با پوینت استیک ، کارایی بالایی از خود نشان می دهند . دکمه های عملیاتی که معمولا در قسمت پایینی تاچ پد دیده اید ، همچنان وجود دارند ، اما از نظر فیزیکی قابل رویت نیستند . تبلت ویندوزی Lenovo Yoga 260 ، با استفاده از قدرت پردازشی اینتل Core i5 6200U به اجرای دستورات و برنامه ها می پردازد . این پردازنده نسل ششم اینتل با استفاده از دو هسته پردازشی ، قادر است دستورات چهار رشته را با فرکانس 2.3 گیگاهرتز در ثانیه مدیریت و اجرا نماید . در ترکیب با این پردازنده محاسباتی ، پردازنده گرافیکی Intel HD 520 نیز وجود دارد که با توجه به ظرفیت قابل توجه رم گرافیکی ، قادر است بدون تاخیر برنامه های سبک گرافیکی همچون فتوشاپ را اجرا نماید .

  • لپ تاپ استوک Lenovo
  • پورت : HDMIدارد
  • کیبرد لپتاپ دل
  • مشخصات حافظه داخلی 128 گیگاابایت حافظه داخلی از نوع SSD
  • پردازنده: نسل هشتم Intel Core i5 - i7
  • حافظه: حداقل 256GB M.2 NVMe™ PCIe® 3.0 SSD

در این مطلب با بهترین لپ تاپ های اقتصادی و دانشجویی از برندهای ایسوس، لنوو، ایسر و اچپی آشنا میشوید. همزمان با آغاز فصل پاییز و شروع نیمسال تحصیلی دانشگاهها، بسیاری از دانشجویان به دنبال خرید لپ تاپ برای سال تحصیلی جدید هستند. یک لپ تاپ با کیفیت و مناسب، وسیلهای است که هر دانشجویی برای انجام کارهای درسی، تحقیقات، ارائهها و غیره نیاز دارد. در این شرایط بد اقتصادی بسیاری از دانشجویان به دنبال خرید یک لپ تاپ دانشجویی با کیفیت و با قیمت اقتصادی هستند و قیمت لپ تاپ در کنار کیفیت آن به مهمترین معیارهای خرید دانشجویان تبدیل شده است. در حال حاضر برندهایی همچون لنوو، ایسوس، ایسر و HP لپتاپهای متنوعی در بازار دارند که برخی از آنها با وجود قیمت مناسب از مشخصات قدرتمندی بهره میبرند و برای انجام کارهای روزانه و دانشجویی مناسب هستند. لپ تاپ X543MA-GQ1012 یکی از بهترین لپ تاپهای پایینرده بازار است.

پردازندهی مرکزی Core i7 6700HQ اینتل، پردازشگر گرافیکی GeForce GTX 980M انویدیا، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و حافظهی داخلی هیبریدی متشکل از یک ترابایت HDD و ۲۵۶ گیگابایت SSD، بخش اصلی سخت افزاری آن را تشکیل میدهند. وظیفه توان رسانی به این لپ تاپ از طریق یک باتری ۸ سلولی با ظرفیت ۹۲ وات ساعت انجام می شود. این لپ تاپ می تواند تا ۶ ساعت در حالت وب گردی روشن بماند، البته اگر از آن برای بازی های رایانه ای سنگین استفاده کنید ممکن است این زمان کوتاه تر شود. بر روی بدنه آن یک Mini DisplayPort، یک HDMI، چهار پورت USB 3.0 و پورت LAN تعبیه شده است. لپ تاپ مذکور با قیمت مناسب و امکانات قابل قبولی به بازار ارائه شده است. ۱۳۶۶ می باشد که برای دانش آموزان و دانشجویان یک گزینه خوب و منطقی به شمار می رود. هارد درایو ۵۰۰ گیگابایت با ۵۴۰۰rpm و پردازنده گرافیکی HD اینتل است، رم آن ۴ گیگابایت و دارای درگاه USB2.0 و USB3.0 به همراه خروجی HDMI می باشد. وزن این لپ تاپ اندکی بالا و در حدود ۲٫۱۳ کیلوگرم است. بنابراین حمل و نقل آن اندکی دشوار است و ممکن است کاربر را خسته کند. لپ تاپ استوک msi نوع صفحه کلید آن ارگونومیک و دارای number pad می باشد.

قصد دارم هارد SSD 256 GB را به 500 GB SSD ارتقا دهم. کیفیت صفحه نمایش واقعا خوب است و خیلی سریع اجرا می شود ، در تست های من رتبه بندی خوبی اخذ کرد و همچنین دوست دارم RAM و حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا بدهم . 3 اسلات USB دارد که برای من کافی است. پسرم لپ تاپ می خواست و من سرانجام تسلیم شدم. من از او خواستم یک لپ تاپ مناسب با قیمت خوبپیدا کند و او این را پیدا کرد. با اکراه تسلیم شدم. ما این لپ تاپ را به مناسبت تولد پسرم دریافت کردیم تا بتواند بازی Fortnite را روی آن انجام دهد. اولین بار که آن را روشن کرد پیغامی خطا داد مبنی بر اینکه مشکلی در فن خنک کننده وجود دارد و کامپیوتر باید خاموش شود. پس از چند بار صحبت و چند بار پشت سر هم با خدمات مشتری HP فکر کردم که مشکل برطرف شده است. با این حال ، دوباره شروع به دادن همان پیام کرد. من دوباره با HP تماس گرفتم و آنها گفتند که باید رایانه را برای سرویس ارسال کنم . حتی اگر این یک رایانه کاملاً جدید باشد ، بدون اینکه ابتدا سرویس دهی کنید ، جایگزین آن نخواهند شد. باید آن را پس بفرستم و 2 هفته بدون کامپیوتر باشم. این بسیار ناامیدکننده بوده است و آن چیزی نیست که انتظار دارم هنگام خرید یک رایانه کاملاً جدید!

  1. لپ تاپ لنوو ideapad 5
  2. HP 250-G7-C
  3. اندازه صفحه نمایش14 اینچ
  4. کیبورد با نور پس زمینه
  5. لپ تاپ 14 اینچی (مانند مدل مدل V401UQ - B)
  6. اندازه صفحه نمایش: 1920×1080 پیکسل
  7. وجود سیستم گرافیکی شرکت های nvida geforce در لپ تاپ

می توانید از املاک و مستغلات، اتومبیل ها، وسایل الکترونیکی و حتی کتاب ها، لوازم آرایش و کفش ها دیدن کنید. شما محصولاتی با قیمت بسیار ارزانتر در این سایت پیدا خواهید کرد زیرا بیشتر آنها دست دوم هستند. برای تحویل نیز میتوانید مستقیماً با فروشنده تماس گرفته و در مورد مکانی که باید جنس را تحویل بگیرید صحبت کنید. اگر می خواهید تبلیغات خود را برای بازدید بیشتر برجسته کنید، باید هر ماه هزینه مشخصی را نیز بپردازید. وبسایت AliBaba (علی بابا) یکی دیگر از مقاصد خرید آنلاین است که همه چیز از لوازم آرایش تا لوازم الکترونیکی را ارائه می دهد. مشابه آمازون و Noon، این وب سایت نیز خدمات تحویل و حمل و نقل حصولات را با هزینه ارائه می دهد. البته برای سفارش های بیش از 100 درهم، تحویل رایگان دارند. این سایت همچنین فروش عمده های زیادی دارد. لپ تاپ دست دوم گیمینگ اگر هم اکنون علاقه مند به خرید گوشی موبایل یا لپ تاپ جدید هستید، از فروشگاه اینترنتی لوازم الکترونیکی Ubuy دیدن کنید. این وب سایت قطب آنلاین الکترونیک است و طیف گسترده ای از تخفیف های خوب از برندهای تجاری معتبر را ارائه می دهد. همچنین می توانید محصولات دیگری مانند لباس، ماسک و غیره را نیز در این وب سایت پیدا کنید. باید گفت خرید از دبی تجربه بسیار جالبی است که میتوانید با تور دبی و همچنین تور دبی نوروز 1401 آن را تجربه کنید. برای رزرو تور دبی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز در تماس باشید. اگر هم قصد خرید از دبی آنلاین را دارید را حتما به وبسایت های یاد شده مراجعه نمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 448
  • بازدید سال : 480
  • بازدید کلی : 651
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی