loading...

غروب دلگیر

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

بازدید : 15
7 بهمن 1401 زمان : 13:41

رازهایی که والدینتان درباره بخاری هوشمند شیائومی به شما نگفته اند

هیتر هوشمنددر بدنه خارجی، هیچ اثری از فلز نیست. طبق انتظارمان، بدنه از پلاستیک ABS فشرده با تحمل دمای بالا و 7 فرآیند سختگیرانه ساخته شده و به ماژول چرخشی 45 درجه مجهز شده است تا گرما را با اندکی زاویه، به اطراف پرتاب کند. ارتفاع 18 سانتی متری و پهنای 13 سانتی متری، بار دیگر تاکید میکند که با یک بخاری برقی جمع و جور روبرو هستیم که قرار گرفتنش روی میز، فضای زیادی را اشغال نمیکند. اگر به دنبال هیتر برقی زمینی هستید که توانایی گرم کردن فضای 15 متری را داشته باشد و بتواند در محیط مرطوبی مثل حمام کار کند، هیتر برقی شیائومی smartmi 1S با توان 2200 وات را به شما توصیه میکنیم. سیستم گرمایش بخاری برقی شیائومی ZMNFJ01YM، گرمایش PTC با انتقال حرارت همرفتی است. این بخاری فاقد سیم پیچی درونی بوده و از المنت سرامیکی برای گرمایش بهره میبرد. در مورد این سیستم میدانیم که راندمان تبادل حرارت بالا داشته و صرفه جویی در مصرف برق، ویژگی بارز آن محسوب میشود. PTC گرمایش یکدستی را فراهم میکند، به همین دلیل در مقایسه با سیستم های سنتی با مصرف برق بالا، محبوبیت پیدا کرده است. در این بخاری (Xiaomi ZMNFJ01YM Electric Fan Heater) خبری از تابش خیره کننده نیست و در قیاس با ابعاد محصول، منتظر توان گرمایشی خوبی باشید. قدرت هیتر برقی رومیزی شیائومی ZMNFJ01YM حدود 600 وات اعلام شده که می تواند به سرعت گرما دهد، آتش ندارد، ایمن تر است و عمر طولانی دارد. برای گرم شدن هر متر از محیط، توان 100 واتی نیاز است. با این حساب، هیتر ZMNFJ01YM با توان 600 وات برای یک اتاق شش متری و کوچکتر کفایت میکند.

بخاری برقی شیائومی یک قفل کودک در برنامه خود دارد تا با لمس دکمه های کناری قادر به تغییر دما نباشند. همچنین دارای یک سیستم ایمنی مضاعف است که به وسیله آن به طور خودکار خاموش می شود تا از گرم شدن بیش از اندازه جلوگیری کند. یک دسته برای آویز لباس و یا حوله که برای تحمل وزنی تا ۱,۵ کیلوگرم مناسب میباشد. این بخاری به هیچ وجه باعث ایجاد سر وصدا نشده و خشکی در محیط به وجود نمی آورد. اگر به بررسی مدل های مشابه بپردازید می بینید که قیمت بخاری برقی شیائومی Mi Smart Heater S در مقایسه با نمونه های مشابه تفاوت زیادی دارد. درست است که هیچ صفحه ای LED روی دستگاه وجود ندارد، ولی با توجه به اتصال به تلفن همراه شما می توانید از قابلیت های هشمند و کنترل بهینه بهره ببرید. اگر به دنبال بخاری هوشمند و بهینه ای هستید این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم.

  • دکمه خاموش روشن روی دستگاه ندارد
  • بدنه فلزی مقاوم در برابر گرما
  • وزن: 3.1 گرم
  • مرغداری ها و سالن پرورش طیور کوچک و متوسط

هیتر شیائومیاز کارکرد تصادفی دستگاه توسط کودکان جلوگیری می کند. بخاری برجی هوشمند شیائومی پس از خاموش شدن به مدت 30 ثانیه به حالت طبیعی وارد می شود و به افزایش طول عمر دستگاه شما کمک می کند. در صورت واژگونی دستگاه، بهطور خودکار برق دستگاه را قطع میکند و به حفظ امنیت شما و خانوادهتان کمک میکند. به راحتی در دست گرفته و به مکان دیگری منتقل می شود. بدون لرزش و پایدار در هنگام استفاده. دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 کامپکت، هوای تمیز را در جایی که به آن نیاز دارید ارائه میدهد. این یک محصول نوآورانه، به ویژه برای افراد حساس به آلرژی است. همانطور که از نام آن پیداست، به عنوان جمعوجور طراحی شده است. میتوانید برای میز و کف از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید. ذرات کوچکی به اندازه 0.3 میکرون را به دام میاندازد. اندازه دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 کامپکت کوچک است؛ اما ویژگیهای آن بزرگ است.

هر از اینها 6 راز استراتژی‌ها را اعمال کنید. بهبود هیتر هوشمند

هیتر شیائومیدر هنگام نصب بخاری گازی باید به خروجی دودکش توجه کرد چراکه گاز سمی بدون رنگ، بدون بو و غیر قابل تشخیــــــص CO که زمان روشن بودن بخاری گازی تولید میشود، باید از طریق دودکش استاندارد خارج شود. پس از نصب و استفاده از بخاری نیز باید کنترل و سرویس دوره ای جهت اطمینان از شرایط تهویه و دودکش صورت بگیرد. دقت کنید بعد از نصب بخاری گازی، لوله بخاری گازی (دودکش) باید سریعاً گرم شود و شعله بخاری نیز باید به رنگ آبی باشد. از قرار دادن لوله بخاری داخل سطل آب جدا خودداری کنید بدلیل پخش گاز سمی و کشنده مونوکسید کربن و مرگ خاموش. سیستم سنسور های حرارتی به این شکل عمل می کنند که با زیاد شدن شعله و حرارت بدنه بخاری، فعال شده و شعله خاموش می شود. همچنین وجود سیستم ایمنی ترموکوپل که در صورت خاموش شدن ،جریان گاز را به طور اتوماتیک قطع کند امری اجباری برای تمام تولیدکنندههای بخاری گازی بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S محسوب می گردد. یکی از مواردی که هنگام خرید بخاری گازی باید به آن توجه کنید رده انرژی بخاری و بازده خالص تولید گرمای آن است، این رده انرژی بخاری با یک برچسب شفاف روی آن مشخص میشود. روی این برچسب رده انرژی را با حروف انگلیسی نشان میدهند که هرچه به حرف A یا ابتدای الفبای انگلیسی نزدیکتر باشد، بازده خالص این محصول بیشتر و هرچه به حروف آخر الفبا نزدیک باشد، بازده خالص آن کمتر است. پس بهتر است بخاری هایی را خریداری کنید که برچسب آنها یکی از حروف ابتدایی الفبای انگلیسی را نشان دهد.

  • تعداد المنت: 2 عدد
  • بهتر است برای بخاری برقی از محافظ برق استفاده کنید
  • از نزدیک شدن کودکان به بخاری برقی جلوگیری کنید
  • جت هیتر برقی
  • نیاز به نصب ندارد
  • کلید دو حالته تنظیم دما

گرمایش با برق یکی از روشهای تامین گرمای مورد نیاز در ساختمانهای مسکونی و محیط های تجاری و صنعتی است. انرژی برق یکی از انرژی های پاک به شمار می آید و هیترهای برقی باعث انتشار گازهای سمی و گلخانه ای در فضا نمیشوند. همچنین گرمایش با برق و انواع هیترهای برقی دارای کاربردهای بسیاری در ساختمان ها و محیط های مختلف تجاری و صنعتی هستند و به منظور پیشبرد اهداف گوناگون در شرایط مختلف به کار برده میشود. هیتر برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite یک گرمکن بسیار کاربردی در صنعت انرژی های برقی می باشد. بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite دارای طراحی جمع و جوری بوده که فضای کمی را اشغال می کند. جابجایی آسان به لطف دستگیره فرورفته در پشت آن بسیار آسان است. این هیتر دارای پایه بوده که از سر خوردن جلوگیری می کند، اما در صورت واژگونی دستگاه، بهطور خودکار برق دستگاه را قطع میکند و به حفظ امنیت شما و خانوادهتان کمک میکند.

در ادمه، انواع استخرهای توکار را مورد بررسی قرار میدهیم. بتن و فایبرگلاس، محبوبترین متریال برای ساخت استخرهای توکار هستند. اگرچه استفاده از تکنیکهای بتن پاشی (شاتکریت و گانیت)، روند کار را تسریع کرده است، اما نصب استخر بتنی معمولاً حدود سه ماه زمان میبرد که بسیار طولانیتر از استخرهای فایبرگلاس (معمولاً بین یک هفته تا ده روز) است. بدی آب و هوا هم میتواند روند ساخت و ساز را مختل کند. نگهداری از استخرهای بتنی، مستلزم زمان، هزینه و کار بیشتری است چراکه متخلخل بودن بتن میتواند منجر به رشد جلبکهای استخری شود. با این وجود، اگر بتن را برای ساخت استخر انتخاب کنید، دست شما درمورد ابعاد، عمق و طراحی استخر کاملاً باز است. استخرهای فایبرگلاس، در محیط کارخانه و با استفاده از قالب ساخته میشوند و سپس، به محل پروژه منتقل شده و در گودالی که از پیش آماده شده است، قرار میگیرند. اگر فایبرگلاس را انتخاب کنید، مشکلات بسیار کمتری با عدم تعادل شیمیایی و رسوب کلسیم خواهید داشت.

هیتر شیائومیکارکرد آنها عموماً ایمن است، اما باید اقدامات احتیاطی لازم برای کاهش خطر آتش سوزی یا سوختگی ناشی از تماس تصادفی با عناصر گرمایش یا سطوح داغ بخاری برقی انجام شود. از منظر هزینه، خرید بخاریهای برقی نسبتاً ارزان است، اگرچه معمولاً در مقایسه با بخاریهای احتراقی، بسته به مقدار توان الکتریکی کارکردشان پرهزینهتر است. بسیاری از بخاریهای الکتریکی برای تکمیل سیستم گرمایش اولیه در یک خانه طراحی شدهاند تا دمای اتاق را برای مدت زمان محدودی یا برای نیازهای خاص مانند بهبود سطح آسایش یک فرد مسن حساس به سرما افزایش دهند. با این حال، برخی از آنها به عنوان سیستم گرمایش اولیه عمل میکنند. گرمایش الکتریکی چیست و چگونه عمل میکند؟ بهتر است قبل از خرید انواع بخاری برقی ارزان قیمت با روش کار این محصولات یا به اصطلاح گرمایش الکتریکی بیشتر آشنا شوید. گرمایش الکتریکی فرآیندی است که در آن انرژی الکتریکی به گرما تبدیل میشود. کاربردهای رایج این شیوه گرمایش شامل گرمایش محیط، گرمایش آب و فرآیندهای صنعتی است.

خیابان گفتگو: هیتر هوشمند

هیتر هوشمندگذر زمان به ما آموخت تا از محیط پیرامون خود برای بقایمان استفاده کنیم. وقتی وارد فصل سرما میشویم نخستین مسئلهای که با مواجه میشویم، مسئلهی گرم کردن خانه یا محل کار ماست. هرکس با توجه به مقدار نیازش به نحوی برای حل این مسئله، تلاش میکند. همیشه اولین گزینههایی که به ذهن ما میرسد، استفاده از بخاریهای گازیِ دودکشی است. اما اگر محل کار یا زندگی ما گازکشی نشده باشد یا به هردلیلی مثل عدم امکان نصب دودکش یا وسعت زیاد آن محل، نتوانیم از بخاری گازی استفاده کنیم، تکنولوژِی، گزینههای مناسبتری را پیش روی ما قرار خواهدداد. امروزه بخاریها یا هیترهایی که با برق کار میکنند تا مقدار بسیار زیادی پاسخگوی مشکل ما خواهند بود. این دسته از وسایل گرمایشی، هرکدام مزیتها و معایب خاص خود را دارند و هر محصول برای کاربری خاص خود طراحی شده است که در ادامه شما را با این موارد آشنا خواهیم کرد. بخاریهای برقی به دلیل عدم نیاز به دودکش، جزو معدود بخاریهایی هستند که برای استفاده در فضاهای کم و محدود بسیار مناسب هستند.

یکی از دغدغه هایی که در فصل زمستان بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، مجهز کردن منزل و محل کار خود به سیستم گرمایشی با کیفیت است. از این رو پیدا کردن تجهیزاتی که بتواند با عملکرد بی نظیر شما را در فصول سرد سال گرم نگه دارد، از میان برندهای مختلف کار بسیار دشواری است. رونمایی از هیتر برقی هوشمند شیائومی مدل 1S باعث شد به دلیل برخورداری از کیفیت ساخت بالا و کارآیی فوق العاده، نظر بسیاری را به خود جلب کند. علاوه بر این از نظر اندازه، ابعاد مناسبی نسبت به سایر هیترها دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند و این مسئله یکی از نقاط قوت آن به شمار میآید. 202 میلی متر و با وزن 5 کیلوگرم ساخته و روانه بازار می کند. ابعادی که برای آن در نظر گرفته شده موجب می شود تا فضای زیادی را اشغال نکند و مشکلی را در این زمینه برای کاربر به وجود نیاورد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کالی ناب لطفا از صفحه ما بخواهید.

رازهایی که والدینتان درباره بخاری هوشمند شیائومی به شما نگفته اند

هیتر هوشمنددر بدنه خارجی، هیچ اثری از فلز نیست. طبق انتظارمان، بدنه از پلاستیک ABS فشرده با تحمل دمای بالا و 7 فرآیند سختگیرانه ساخته شده و به ماژول چرخشی 45 درجه مجهز شده است تا گرما را با اندکی زاویه، به اطراف پرتاب کند. ارتفاع 18 سانتی متری و پهنای 13 سانتی متری، بار دیگر تاکید میکند که با یک بخاری برقی جمع و جور روبرو هستیم که قرار گرفتنش روی میز، فضای زیادی را اشغال نمیکند. اگر به دنبال هیتر برقی زمینی هستید که توانایی گرم کردن فضای 15 متری را داشته باشد و بتواند در محیط مرطوبی مثل حمام کار کند، هیتر برقی شیائومی smartmi 1S با توان 2200 وات را به شما توصیه میکنیم. سیستم گرمایش بخاری برقی شیائومی ZMNFJ01YM، گرمایش PTC با انتقال حرارت همرفتی است. این بخاری فاقد سیم پیچی درونی بوده و از المنت سرامیکی برای گرمایش بهره میبرد. در مورد این سیستم میدانیم که راندمان تبادل حرارت بالا داشته و صرفه جویی در مصرف برق، ویژگی بارز آن محسوب میشود. PTC گرمایش یکدستی را فراهم میکند، به همین دلیل در مقایسه با سیستم های سنتی با مصرف برق بالا، محبوبیت پیدا کرده است. در این بخاری (Xiaomi ZMNFJ01YM Electric Fan Heater) خبری از تابش خیره کننده نیست و در قیاس با ابعاد محصول، منتظر توان گرمایشی خوبی باشید. قدرت هیتر برقی رومیزی شیائومی ZMNFJ01YM حدود 600 وات اعلام شده که می تواند به سرعت گرما دهد، آتش ندارد، ایمن تر است و عمر طولانی دارد. برای گرم شدن هر متر از محیط، توان 100 واتی نیاز است. با این حساب، هیتر ZMNFJ01YM با توان 600 وات برای یک اتاق شش متری و کوچکتر کفایت میکند.

بخاری برقی شیائومی یک قفل کودک در برنامه خود دارد تا با لمس دکمه های کناری قادر به تغییر دما نباشند. همچنین دارای یک سیستم ایمنی مضاعف است که به وسیله آن به طور خودکار خاموش می شود تا از گرم شدن بیش از اندازه جلوگیری کند. یک دسته برای آویز لباس و یا حوله که برای تحمل وزنی تا ۱,۵ کیلوگرم مناسب میباشد. این بخاری به هیچ وجه باعث ایجاد سر وصدا نشده و خشکی در محیط به وجود نمی آورد. اگر به بررسی مدل های مشابه بپردازید می بینید که قیمت بخاری برقی شیائومی Mi Smart Heater S در مقایسه با نمونه های مشابه تفاوت زیادی دارد. درست است که هیچ صفحه ای LED روی دستگاه وجود ندارد، ولی با توجه به اتصال به تلفن همراه شما می توانید از قابلیت های هشمند و کنترل بهینه بهره ببرید. اگر به دنبال بخاری هوشمند و بهینه ای هستید این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم.

  • دکمه خاموش روشن روی دستگاه ندارد
  • بدنه فلزی مقاوم در برابر گرما
  • وزن: 3.1 گرم
  • مرغداری ها و سالن پرورش طیور کوچک و متوسط

هیتر شیائومیاز کارکرد تصادفی دستگاه توسط کودکان جلوگیری می کند. بخاری برجی هوشمند شیائومی پس از خاموش شدن به مدت 30 ثانیه به حالت طبیعی وارد می شود و به افزایش طول عمر دستگاه شما کمک می کند. در صورت واژگونی دستگاه، بهطور خودکار برق دستگاه را قطع میکند و به حفظ امنیت شما و خانوادهتان کمک میکند. به راحتی در دست گرفته و به مکان دیگری منتقل می شود. بدون لرزش و پایدار در هنگام استفاده. دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 کامپکت، هوای تمیز را در جایی که به آن نیاز دارید ارائه میدهد. این یک محصول نوآورانه، به ویژه برای افراد حساس به آلرژی است. همانطور که از نام آن پیداست، به عنوان جمعوجور طراحی شده است. میتوانید برای میز و کف از دستگاه تصفیه هوا استفاده کنید. ذرات کوچکی به اندازه 0.3 میکرون را به دام میاندازد. اندازه دستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 کامپکت کوچک است؛ اما ویژگیهای آن بزرگ است.

هر از اینها 6 راز استراتژی‌ها را اعمال کنید. بهبود هیتر هوشمند

هیتر شیائومیدر هنگام نصب بخاری گازی باید به خروجی دودکش توجه کرد چراکه گاز سمی بدون رنگ، بدون بو و غیر قابل تشخیــــــص CO که زمان روشن بودن بخاری گازی تولید میشود، باید از طریق دودکش استاندارد خارج شود. پس از نصب و استفاده از بخاری نیز باید کنترل و سرویس دوره ای جهت اطمینان از شرایط تهویه و دودکش صورت بگیرد. دقت کنید بعد از نصب بخاری گازی، لوله بخاری گازی (دودکش) باید سریعاً گرم شود و شعله بخاری نیز باید به رنگ آبی باشد. از قرار دادن لوله بخاری داخل سطل آب جدا خودداری کنید بدلیل پخش گاز سمی و کشنده مونوکسید کربن و مرگ خاموش. سیستم سنسور های حرارتی به این شکل عمل می کنند که با زیاد شدن شعله و حرارت بدنه بخاری، فعال شده و شعله خاموش می شود. همچنین وجود سیستم ایمنی ترموکوپل که در صورت خاموش شدن ،جریان گاز را به طور اتوماتیک قطع کند امری اجباری برای تمام تولیدکنندههای بخاری گازی بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Mi smart space heater S محسوب می گردد. یکی از مواردی که هنگام خرید بخاری گازی باید به آن توجه کنید رده انرژی بخاری و بازده خالص تولید گرمای آن است، این رده انرژی بخاری با یک برچسب شفاف روی آن مشخص میشود. روی این برچسب رده انرژی را با حروف انگلیسی نشان میدهند که هرچه به حرف A یا ابتدای الفبای انگلیسی نزدیکتر باشد، بازده خالص این محصول بیشتر و هرچه به حروف آخر الفبا نزدیک باشد، بازده خالص آن کمتر است. پس بهتر است بخاری هایی را خریداری کنید که برچسب آنها یکی از حروف ابتدایی الفبای انگلیسی را نشان دهد.

  • تعداد المنت: 2 عدد
  • بهتر است برای بخاری برقی از محافظ برق استفاده کنید
  • از نزدیک شدن کودکان به بخاری برقی جلوگیری کنید
  • جت هیتر برقی
  • نیاز به نصب ندارد
  • کلید دو حالته تنظیم دما

گرمایش با برق یکی از روشهای تامین گرمای مورد نیاز در ساختمانهای مسکونی و محیط های تجاری و صنعتی است. انرژی برق یکی از انرژی های پاک به شمار می آید و هیترهای برقی باعث انتشار گازهای سمی و گلخانه ای در فضا نمیشوند. همچنین گرمایش با برق و انواع هیترهای برقی دارای کاربردهای بسیاری در ساختمان ها و محیط های مختلف تجاری و صنعتی هستند و به منظور پیشبرد اهداف گوناگون در شرایط مختلف به کار برده میشود. هیتر برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite یک گرمکن بسیار کاربردی در صنعت انرژی های برقی می باشد. بخاری برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Tower Heater Lite دارای طراحی جمع و جوری بوده که فضای کمی را اشغال می کند. جابجایی آسان به لطف دستگیره فرورفته در پشت آن بسیار آسان است. این هیتر دارای پایه بوده که از سر خوردن جلوگیری می کند، اما در صورت واژگونی دستگاه، بهطور خودکار برق دستگاه را قطع میکند و به حفظ امنیت شما و خانوادهتان کمک میکند.

در ادمه، انواع استخرهای توکار را مورد بررسی قرار میدهیم. بتن و فایبرگلاس، محبوبترین متریال برای ساخت استخرهای توکار هستند. اگرچه استفاده از تکنیکهای بتن پاشی (شاتکریت و گانیت)، روند کار را تسریع کرده است، اما نصب استخر بتنی معمولاً حدود سه ماه زمان میبرد که بسیار طولانیتر از استخرهای فایبرگلاس (معمولاً بین یک هفته تا ده روز) است. بدی آب و هوا هم میتواند روند ساخت و ساز را مختل کند. نگهداری از استخرهای بتنی، مستلزم زمان، هزینه و کار بیشتری است چراکه متخلخل بودن بتن میتواند منجر به رشد جلبکهای استخری شود. با این وجود، اگر بتن را برای ساخت استخر انتخاب کنید، دست شما درمورد ابعاد، عمق و طراحی استخر کاملاً باز است. استخرهای فایبرگلاس، در محیط کارخانه و با استفاده از قالب ساخته میشوند و سپس، به محل پروژه منتقل شده و در گودالی که از پیش آماده شده است، قرار میگیرند. اگر فایبرگلاس را انتخاب کنید، مشکلات بسیار کمتری با عدم تعادل شیمیایی و رسوب کلسیم خواهید داشت.

هیتر شیائومیکارکرد آنها عموماً ایمن است، اما باید اقدامات احتیاطی لازم برای کاهش خطر آتش سوزی یا سوختگی ناشی از تماس تصادفی با عناصر گرمایش یا سطوح داغ بخاری برقی انجام شود. از منظر هزینه، خرید بخاریهای برقی نسبتاً ارزان است، اگرچه معمولاً در مقایسه با بخاریهای احتراقی، بسته به مقدار توان الکتریکی کارکردشان پرهزینهتر است. بسیاری از بخاریهای الکتریکی برای تکمیل سیستم گرمایش اولیه در یک خانه طراحی شدهاند تا دمای اتاق را برای مدت زمان محدودی یا برای نیازهای خاص مانند بهبود سطح آسایش یک فرد مسن حساس به سرما افزایش دهند. با این حال، برخی از آنها به عنوان سیستم گرمایش اولیه عمل میکنند. گرمایش الکتریکی چیست و چگونه عمل میکند؟ بهتر است قبل از خرید انواع بخاری برقی ارزان قیمت با روش کار این محصولات یا به اصطلاح گرمایش الکتریکی بیشتر آشنا شوید. گرمایش الکتریکی فرآیندی است که در آن انرژی الکتریکی به گرما تبدیل میشود. کاربردهای رایج این شیوه گرمایش شامل گرمایش محیط، گرمایش آب و فرآیندهای صنعتی است.

خیابان گفتگو: هیتر هوشمند

هیتر هوشمندگذر زمان به ما آموخت تا از محیط پیرامون خود برای بقایمان استفاده کنیم. وقتی وارد فصل سرما میشویم نخستین مسئلهای که با مواجه میشویم، مسئلهی گرم کردن خانه یا محل کار ماست. هرکس با توجه به مقدار نیازش به نحوی برای حل این مسئله، تلاش میکند. همیشه اولین گزینههایی که به ذهن ما میرسد، استفاده از بخاریهای گازیِ دودکشی است. اما اگر محل کار یا زندگی ما گازکشی نشده باشد یا به هردلیلی مثل عدم امکان نصب دودکش یا وسعت زیاد آن محل، نتوانیم از بخاری گازی استفاده کنیم، تکنولوژِی، گزینههای مناسبتری را پیش روی ما قرار خواهدداد. امروزه بخاریها یا هیترهایی که با برق کار میکنند تا مقدار بسیار زیادی پاسخگوی مشکل ما خواهند بود. این دسته از وسایل گرمایشی، هرکدام مزیتها و معایب خاص خود را دارند و هر محصول برای کاربری خاص خود طراحی شده است که در ادامه شما را با این موارد آشنا خواهیم کرد. بخاریهای برقی به دلیل عدم نیاز به دودکش، جزو معدود بخاریهایی هستند که برای استفاده در فضاهای کم و محدود بسیار مناسب هستند.

یکی از دغدغه هایی که در فصل زمستان بسیاری از افراد با آن مواجه هستند، مجهز کردن منزل و محل کار خود به سیستم گرمایشی با کیفیت است. از این رو پیدا کردن تجهیزاتی که بتواند با عملکرد بی نظیر شما را در فصول سرد سال گرم نگه دارد، از میان برندهای مختلف کار بسیار دشواری است. رونمایی از هیتر برقی هوشمند شیائومی مدل 1S باعث شد به دلیل برخورداری از کیفیت ساخت بالا و کارآیی فوق العاده، نظر بسیاری را به خود جلب کند. علاوه بر این از نظر اندازه، ابعاد مناسبی نسبت به سایر هیترها دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند و این مسئله یکی از نقاط قوت آن به شمار میآید. 202 میلی متر و با وزن 5 کیلوگرم ساخته و روانه بازار می کند. ابعادی که برای آن در نظر گرفته شده موجب می شود تا فضای زیادی را اشغال نکند و مشکلی را در این زمینه برای کاربر به وجود نیاورد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کالی ناب لطفا از صفحه ما بخواهید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم.

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 21
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 458
  • بازدید سال : 490
  • بازدید کلی : 661
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی